Russ på omslaget!
Så roligt! Alltid lika skoj när russen får vara med o vissa sig…
Kul! Fin bild med.

Tackar! Fotografen är Emma Norén, chefsredaktör för hästfocus och fotograf, hon kom ut och fotade. Blev jätteglad när jag blev tillfrågad!
Jättefin bild, kul!!
Fina Kapo=)

Riktigt roligt, både för ponnytravet och för russen. Vi lider ju av likartade problem, både sporten och rasen, med dålig tillväxt. Med en sådan här artikelserie kan kanske intresset öka. Hoppas travskolorna passar på att smida……
Riktigt trevlig bild dessutom :D
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss
Jättebra, fin reklam!

hoppas på att travskolorna tar tillfället i akt och kastar in en annons i tidningen i samband med serien, blev förvånad över hur billigt de var att annonsera hos dem!
Hoppas på att de ger bra reklam! Utöver att mina ponnysar syns i tidningen bloggar jag även regelbundet på deras hemsida för att försöka visa på hur mångsidiga våra russ och shettisar är, enligt Hästfocus har de fått väldigt bra respona och besöksantalet på hemsidan har nästintill fördubblats! Hoppas våra russen får synas mer!
Fin bild - god reklam för Gotlandsruss !
Bj / dk
Letade efter en annan tråd för att lägga in en länk till Hästfocus men här hittade jag en annan tråd som redan visar bilden. Har Kapo KL bytt ägare eller "bara" utlånad?

Vilken kul idé och så bra det handlar om ditt russ! Kul också att läsa om att många försöker göra reklam för russen hela tiden! Mer sånt! 

#11, klart man gör sitt bästa för att visa vilken underbar och mångsidig ras Gotlandsrusset faktiskt är!