Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettallmänt
Läst 1233 ggr
[Russ-park]
0

God morgen - 2010-12-27

God morron.

Vi kännar oss helt ´Svenska´ med all den kyla och snö som vi har pt.

Voran Gotländska Pelsfår, shettisser och russ mår bra, men vi får springe med ljumt vatten.

Gott Nytår till alla !

bj

[Croneld]
0

God morgon!
Jag har sovmorgon och har precis stigit upp. Det snöar idag med ser jag och måste ut och skotta lite så jag får ut hästarna ur hagen.

Inga planer annars, barnen vil göra ngt kul, de kan få baka och åka pulka. Det är väl roligt!
Ha en bra dag!

garrilina
0

God Morgon! Snöar även idag hos oss, men nu i mer kontrollerade former. Sambon skottade till 00.30 i natt för att få gården gå och körbar. Hans bil behagar den nya generatorn att inte fungera på så nu är det verkstan som gäller för den, får bli hyrbil för honom för att ta sig dit han ska vara i 3 dagar. Dagen kommer nog att tillbringas i stallet.

Ha en bra dag!

[Tjiwi]
0

Minus 13 idag och sol, det var ett tag sen man såg till den!! Ledig idag så vi får se vad som hittas på!

MagganS-B
0

Solen skiner! Det är jättevackert ute! Lite nysnö har kommit i natt och det är ca. -7-8. Får se vad dagen bjuder på, börjar planera nyårsfirandet!

Ha en bra dag!

Tittut
0

God förmiddag!

det faller snö här, så där nästan lite magiskt!

Sonen är hos mor och far och skottar sö och Elan ska till kusinen, så jag kan i lugn och ro ägna dagen åt att göra årets sista pass. Skulle tro att det är ett 50-tal kvar att göra.

Bäst att sätta fart!

Ha en bra måndag runt om i landet.

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~