God morgon 2010-12-26
Annandag jul idag och åtta friska minusgrader och ny snö har fallit.
På väg till stallet som vanligt.
Sedan ska vi träffa mina släktingar på pappas sida idag, sägs det. Trevligt!
Ha en bra annandag allihop!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
Annandag jul här med! Snön vräker ned och det ser mer än julig ut. Om det lugnar sig får vi dra ut snöslungan på rastning. Barnen sover fortfarande, vi ska åka till affären och handla lite mat, det går åt så mkt när alla är hemma.
Ha en bra dag!
God Förmiddag!
Har sovit länge, känner mig helt utslagen efter förkylningen…….I dag är vädret lugnt, så hästarna fick komma ut redan i morse. Börjar bli djupt med snö i deras hage nu!
Familjeliv i dag!
Ha det gott!

Snöstorm klass 2 varning här och -4 grader. Värsta vädret hitills. Skjutsade dottern till jobb hos stall JOP vid 6 och då var det inte så farligt men nu får vi hoppas att vi kan hämta hem henne. Sambon får väl köra de 1.5 milen med traktor annars
Han skottar för fullt så nu ska jag gå och mocka få se om jag hinner ut med kärran innan det yrt igen.
Ha en bra Annandag!

God fortsättning! Här är det rimfrost och -11! Kallt och lite snö far i luften! Middag ikväll med goda vänner! Hade tänkt gå o se änglagård m biljetter slut så det får bli nästa helg! De goda grannarna har plogat ända upp t betet i skogen f timmerbilen så jag ska tömköra cayenne dit! Sen ska ett par svansar tvättas, bytte t 1:à skörd o det blev lite f bra f vissa! Så hårtork fram oxå! Ha en bra dag!