God morgon 20101225
God juldag allesammans!
Ska ila till stallet och släppa ut hästar, men ville säga hej innan.
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
God morgon!
Äter just nu frukost och ska sedan ut till kusarna i blåsten. Hej hej!

God morgon!
"När juldagsmorgon glimmar, jag vill till stallet gå…" - eller hur! Fast jag är klar med dagens stalltjänst, mina pållar fick julsovmorgon till klockan 8. Det gillade de inget vidare utan tyckte det var dålig service.
Hoppas alla får en fortsatt trevlig helg. Jag ska så småningom ge mig ut i mellandagsrean och se om jag möjligen kan göra några fynd.

God Fortsättning på julen
Har gjort hästarna fast jag har fått ett litet problem har fått en liten älg boende hos Timon med fruar Den har varit där i två dagar nu undrar bara om den tar staketen med sig när den går eller om jag fått ett nytt djur att fodra
Ikväll ska jag instalera min nya dator så man kan vara ute på internet när man själv vill och att inte varje inlägg tar en kvart att skriva Samt hoppar från sida till sida ska bara rädda alla kort och dokument först
Ha det där ute
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

God fortsättning! Här är det äntligen någorlunda lugnt, bara pyttelite blåst och -11 imorse! Idag blir en lugn dag, dock en del snöskottning… Men österlenarna har haft detvärre. En promenad däremot står på önskelistan o sen brasa o spel m familjen! Igår gick det hett till, vi har alldeles f mkt tävlingsanda!
God fortsättning på julen
Ca -10 och ingen blåst här. Tror det blir en lugn dag i dag, kanske en körtur.
Ha det gott!
God Middag!
Meterhöga drivor! Det har stormat hela natten, men på TV och radio har dom bara pratat om hur svårt det varit på Öland…..Falcks bilbärgning hade tappat räkningen på hur många dom hjälpt i går och i natt…..
Nu är det i alla fall lugnare, men det kommer ner en massa snö!
Ha en fortsatt bra dag!