Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettallmänt
Läst 3794 ggr
Snurrii
0

Dröm stallplatsen?!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag är så himla glad just nu, så jag måste få skryta lite!Skäms

Har efter mycket om och men fått plats på ATG kliniken i södertörns privatstall! Det är rena drömmen, i allafall för mig.

Med hovslageri och veterinärklinik vägg i vägg, klinikens ridhus som endast vi 6 personer i stallet får använda på eftermiddagarna/kvällarna. Stavs travcamp med 1000m rundbana och 800m rakbana och en travslinga på 2,5km endast 5 min skrittväg bort. Även uteridbana runt hörnet och lillhästen i stav butiken i ridhusbyggnaden.

Stora luftiga och fräscha boxar med spån och fördelen med att vi är så få är sammanhållningen med alla fantastiska människor!

Nämnas bör att jag går ner hela 1500kr i pris/månad från min nuvarande stallplats.

Den 1 Januari flyttar jag in med min 1,5åring! Skrattande

jessssica
0

Grattis! Lät härligt det där… Glad

MagganS-B
0

Låter helt perfekt! Grattis!

Carpedium
0

Låter kanonbra , Grattis !  Dallas hälsar till Eragon!

[Croneld]
0

Låter kanonbra!

[Grabbarna-A]
0

Grattis! Kanonbra vägar där borta.

Är det nybyggda boxar? I vilken ände av byggnaden är det, mot baksidan eller?

Norrveda
0

Grattis! Kanonfint stall o all service vägg i vägg Flört

Kanske får tillfälle o se din lille nån gång då jag är där ibland. Pluggar just nu till hovslagare och har alla anatomikurser på ATG Södertörn.

Snurrii
0

#5 Det är mot baksidan! Näe inte nybyggda, det är stationshästarna som står över natten osv, de står där. Plus veterinärernas hästar! :)

# 6 Ja det är kanon! Åh va roligt! Ja gå in och kika på honom om du är där vett ja! Glad

Här är en bild där inredningen och stallet syns i bakgrunden! Hästen är en 2,5 årig friser korsning som jag hjälpte till med där ett tag! :)

Katti
0

Lyxigt! Törs inte tänka på vad du betalade för förra stallplatsen Flört… På min tid (80-talet) betalade jag 300, och då ingick allt. Även mockning de dagar jag inte kände för det Skrattande.

murkla
0

Lyxigt. Så skönt.. :)