Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 751 ggr
[Croneld]
0

God morgon 2010-12-18

Åter en ny lördag. Nu är det bara 6 dagar kvar till barnens efterlängtade julafton. Jag längtar mest efter lite ledighet, bara två arbetsdagar kvar nu.

Idag blir det trevligt, syrran Camilla fyllde 40  häromdagen och idag ska vi fira henne, det blir en trevlig familjedag med syskon och sykonbarn.

Undrar om jag ska ge henne ett russ? Hon har varit utan alldeles för länge. Men då får jag bara ta hand om den med. Så det blir +-0 ändå! Vore kul om vi bodde nära och kunde ha roligt tillsammans, som förr i tiden.

Ha en trevlig lördag!

Tittut
0

Morrn!

Har haft sovmorgon och ska snart åka och släppa ut hästar. Sonen ska till crossbanan och dotra sover, så det blir till att ta mockning och resten senare. Har 50 pass att nita också. Trot jag ska ta det som beting idag.

Ha en bra lördag!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

garrilina
0

God Morgon! Snöar även i dag… vill inte ha mer på ett tag nu. Ska försöka få till lite knäck och rischoklad, har inte kommit till skott än. Lite hopplock behövs också. Sambon börjar sin hemresa från Norge i dag för att vara hemma i 2 veckor sedan blir det åter dit.

Ha en bra dag !

StuteriSolo
0

Godmorgon i landet!

runt tio minus ute, ochd et har kommit ca. 30 cm snö inatt, tyckte de pratade om att det skulle sluta snöa??

Butiken idag, Peter lär väl roa sig med att skotta överallt med traktorn.

Få se hur det ser ut i em, om vi kanske komme rut med några hästar.

[Tjiwi]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här snöar det, har varit utan bredbandet….i går kväll så gick jag tidigare från jobbet, körde på hem för att hinna till favoritprogrammet kl åtta…..På Spåret, men vad möttes man av då….jo, total mörker…strömlöst från 16- 21.15…!! Igen, nu har vi varit utan ström mer än vad vi brukar under en hel vinter, tröttsamt!

Nu pågår det lite städning här, brorsan kommer och bor här i två veckor innan han får tillträde till sin nya lägenhet. Sen ska jag ut och köra Njord, satte på honom bjällror igår och det var så mysigt!!