Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettsäljes
Läst 1870 ggr
Emelie89
0

Russto säljes dräktig med Micklas 571

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vi har nu efter långt övervägande bestämt oss för att sälja Jolly Jojo pga platsbrist.

Född 1999 och 120-121cm i manken.

Jojo är dräktig med den snygga och tallangfulla hingsten Micklas 571 rek: 1.40,7 

Jojo slutade som ponnytravare med ett rekord på 2.11,4.
Hon skulle passa perfekt som barnponny eller gärna till brukskörning då hon är otroligt snäll att både rida och köra.
Hon är trafiksäker, lätt att sko, lasta, klippa och pyssla med. Aldrig kastat av någon eller gjort något dumt. Hon har dock  mycket motor men är inte hård i munnen eller drar iväg.
Hon stod som kursponny på GPTK år 2006.

Jojo är e: Fänrik  som lämnat Allgunnens Kanny mor till Snål Av Allgunnen 1.56,5

u: Manda (e: Ponte ELIT) är halvsyster med bla. Ratata 1.56,5 Rosanna 1.52,3 och Hero 1.56,1 som lämnat stjärntravare som Snäckan 1.39,1 och Ernst Rasken 1.44,7.
Hon har också hingsten Rollo 1.58,0 i tredjeled.

Hemmet är mycket viktigt! PM:a mig vid intresse och för mer info.
Viss utrustning medföljer.

Fler bilder finns på http://teamlanttoeriksson.se

MagganS-B
0

Onödigt vetande…..Manda har "bott" här hos oss ett tag, många år sen, var en jättemysig häst!

Emelie89
0
Emelie89
0

Jag kan nu säga att den här annonsen inte är aktuell längre då jojo snart åker till sin nya familj :) Dem kunde erbjuda perfekta hemmet för henne och det "eventuella" fölet så nu har en stor sten släppt från mitt hjärta :)

Inlägget är låst för nya kommentarer