Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 724 ggr
Tittut
0

God morgon 20101211

Morrn!

Temperaturen har stigit från gårdagkvällens -15 till -5, skönt!
Ska snart packa mig iväg till Skara och Sh:s halvårsmöte. Ska ta vägen föbi och släppa ut hästar först. Hoppas på bra väglag.

Ha en bra lördag!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

StuteriSolo
0

Godmorgon i landet!

KAllt inne idag, så vi trodde det var kallt ute, men det var bara -13.

Idag butiken, och sedan kankse julpynta litet mer.

Hästarna lär få vila i form ett tag till.

garrilina
0

God Morgon! Även hos oss har gårdagens -18 blivit bara -6. Yr lite snö i luften. Måste åka in till stan och köpa lite torvströ i dag, de är isklumpar vid inköp så det blir till att tina i pannrummet, tvättmaskinen ska också få arbeta liksom dammsugaren.

Ha en ra lördag!

MagganS-B
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God Morgon!

Här hade vi -10 i går kväll, nu är det + 1 och snöblandat regn! Läge för "kärringdöd"! Pratade nyss med Anita på Samos, dom hade + 10, storm och snöblandat regn, så även i paradiset kan det vara oväder…..

Kaffet urdrucket, hästarna ute, nu blir det en tur till "boden" för lite prismärkning m.m. i em. skall jag till min snälla Berit som skall försöka fixa min onda rygg!

Ha en bra lördag!

PS Den här bilden tog jag i går…..för vissa är inte höstjobben avklarade…..

Kajhugo
0

God Förmiddag, idag tog jag sovmorgon men nu är hästarna ute och stallet fixat, dags för frukost innan det står körning på schemat, får bli snöpuls då det kommit ytterligare snö inatt.

Ha en skön helg där ute i vårt avlånga land.

[Croneld]
0

God morgon! Har varit och släppt ut fölen och idag har de kutat som galningar i snön. En skön hemmadag idag. Ha en bra helg!

[Tjiwi]
0

Go förmiddag

Uj, här snöar det massor……måste åka till affären en sväng.

Sedan stallsyssslor innan det är dags för julbord med jobbet i kväll…..Skrattande