Godmorgon 10-12-10
Godmorgon i landet! Idag -20, frikst!
Peter just farit iväg för att lasta, Sara ska ha luciafirande i skolan idag, fast lucia är på måndag, konstig skola hon går i!
För min del butiken, ikväll kommer SImon hem också.
Vi har också Luciafirande idag, för kyrkan är tokbokad i dessa tider, så vi får ta vad som finnes. Sitter att njuter av lite latte och frukost. Ha en bra dag!
God Morgon!
Blåser som bara den, i går kväll kom mer snö…..får se vad dagen bjuder!
Ha en fin fredag!
Hej på er!
- 7 här. Har tagit det lugnt på morgonen och ska skjutsa Elin till skolan, eftersom vi inte lär hinna ikapp bussen. Ska jobba en stund på bortaplan plus att det är utvecklingssamtal för Pontus på em, så det blir en splittrad dag idag.
Nu är det bäst att vi gasar!
Ha en bra fredag!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
Godmorgon !
Ledig dag idag,-6 grader o än sålänge en klar himmel ! Fick satt in en kamin igår o ska städa upp efter hantverkarna idag ! Och sist men inte minst ska russinen
få lite efterlängtad ompyssling
!
Ha en bra fredag !!

Hej!
Morgonen började förvånansvärt igångdragen. Sex polisbilar, en buss, två hundförare och en helikopter som letade efter en försvunnen 18-åring i lilla Östervåla var igång med sökandet. Nu är dock den unga killen hittad, jag undrar vem det är. Någon som är ett år yngre än mig i alla fall…
Annars idag är det dags att åka in till arbetsförmedlingen idag tillsammans med en kompis. Och så hoppas vi på att tjejerna som ska rida Imma och min kompis Kaspier Peyman får en rolig ridtur ännu en gång.
Ha en bra dag!

God eftermiddag! Cirka -10 grader här idag, vindstilla och uppehållsväder. Fast det hade snöat någon centimeter i nattas. Fortfarande en massa rimfrost på träden, jag bor i en vintersaga! Jag skulle vilja dokumentera hur vackert det är men mitt objektiv är alltför ljussvagt vilket gör det svårt att fånga alla mjuka gråtoner.
Såg på nätet att det ska bli 13,5% dyrare att åka med bil och släp med Gotlandsfärjan i vår. En ganska maffig prishöjning kan tyckas 

God Kväll! Runt -10 under dagen och nu är det -20 igen, pannan behöver ved hela tiden. Har tillbringat några timmar med min mor i stan som ville julhandla lite. Nu blir det julmulegissning och Idolfinal.
Ha en bra kväll.