Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 1264 ggr
StuteriSolo
0

Godmorgon 10-12-07

Godmorgon i landet!

-8 härm ser inte om himlen är mulen,

Sara var ut med Flisan och red på vår fina ridplan igår och Flisan skötte sig bra.

Idag blir det butiken, och lämna in mobilen på lagning, den går inte att prata i, men man hör utmärkt… Den som ringer hör endast ett tjut som av en fax…

Nu mot köket och kolla om det tog sig i spisen!

garrilina
0

God Morgon! Här tror jag att termometern har fått fnatt, -22 i söndags morse -4 på kvällen och där höll den sig i går också och nu är det -16.

Nu bär det av mot jobbet, ska vicka för min kollega på em så det blir sen dag även i dag.

Ha en bra dag!

Tittut
0

Kallare här också. -3 i går kväll vid 23 och nu -10 igen. Men det kanske är enligt prognos?

Ska strax åka och släppa ut hästar, sedan blri det föreningsjobb hela dagen fast på olika vis.

Ha en bra tisdag!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Gurkane
0

Och här är det +19,6 inne. Har faktiskt inte stigit upp ordentligt ännu… Känner mig brakförskyld.

Igår var det  i vanlig ordning en massa hästpyssel. Tolkning stod på schemat. Min lott var att fixa iordning hästar på löpande band. Ungarna åkte, åkte och åkte ännu mera. Snöiga, blöta och hungriga lämnade vi hästarna som nöjt tuggade hö i stallet.

I em förhoppningsvist mer häst, bäst passa på när alla ungar vill med ut, ridning står på schemat för tre av dem, en får promenad och en ska bli körd. 

Ha en god fortsättning på en trevlig tisdag

[Tjiwi]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är det strålande solsken……fint!!

Kanske tar en tur ut med Njord sedan.

Ha en bra tisdag!

Prenses
0

Hejsan!
Ska snart dra iväg på jobb. Lyckan var stor idag. Ponnyn har gått som smort åter igen, dressyr med bominslag idag och hon jobba på riktit bra i form. Nöjd häst och nöjd ryttare.
och till min stora förvåning och lycka hittade jag 200 euro, altså 2000kr i en liten börs i en skrivbordslåda. tomten kom tidigt iår, fick ett plötsligt ha begär, men till vad vet jag inte? :D

Ha en bra dag! / Sabina

[Croneld]
0

Hejsan! Full fart här idag, med arbete, barn och djur. Fick nya kläder på arbetet idag, överdragsbyxor, tröja och jacka, snygga! Problemet blir bara att alla 30 fick likadana… Ska brodera in namnet på mina (inte själv). Ha en bra "resten av dagen"!