Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 1637 ggr
MagganS-B
0

God Morgon 10-11-27

God Morgon alla!

-3, 1,5 decimmeter snö, verkar som en fin morgon…..Har precis druckit morgonkaffe vid levande ljus och nyintagen Gotlands Allehanda, skall strax gå till stallet!

I dag blir det "boden" för hela slanten!

Ha en fin lördag!

[Croneld]
0

God morgon!
Har sovit ut och ska nu sätta fart med dagens sysslor. Först lite morgonkaffe. Ha det gott!

StuteriSolo
0

Godmorgon i landet!

-14, solsken och blå himmel, fantastiskt vackert ute idag!

Butiken strax, Peter ska iväg till Göteborg  om en stund, SImon är hemma och blir hemma nästa vecka då det är praktik på ett åkeri som gäller.

Få se vad som hinns med i eftermiddag, kan bli länge i butiken då det ju är skyltsöndag imorgon, och då ska julskyltningen vara klar

Tittut
0

Morrn!

Haft sovmorgon idag efter gårdagens möte. Skulle vara hemma 22.30 men kära SJ hann inte i tid, så jag var en timme försenad. kul….

Har legat i sängen och läst en bra bok, vardagslyx!

Ska snart iväg tll byn och handla lite saker inför morgondagens barnkalas och ikväll stundar kalas för fröken Jansson, som inte är barn längre.

Ha en bra lördag!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

garrilina
0

Snö snö och åter snö och dessutom -11 grader. Klev upp i morse och skottade infarten för hand för att få ut bilen. Väntar nu på grannen som ska komma och skotta av gården med vår traktor. Vågar mig inte på det själv, finns så mycket som kan råka följa med skopan…

Dottern sitter på ett tåg till Stockholm, hon försöker desperat få¨tag på biljetter till Globen Horse shows matine i dag men det verkar kört. Som det ser ut nu blir det kvällsföreställningen och övernattning på vandrarhem yill i morgon. Ska ner för att träffa storebror innan han åker till Afganistan till veckan.

Nu ska jag gå ut och få fyr i pannan så det blir varmt i huset och sedan blir det stallet.

Ha en bra lördag!