Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 554 ggr
[Croneld]
0

God morgon 2010-11-22

Ny vecka igen och ögonen hänger på halv stång! Kusarna låg och sov runt höhäcken när jag kom i morse. De undrade nog varför jag kom så tidigt, suckade och reste på sig. Ha en bra dag!

StuteriSolo
0

God morgon i landet!

Åter hemma efter en intensiv helg i ponnytravets tecken. Hann med att hälsa på mina små barnbarn också Skrattande

Idag blir det butiken, och kanske hinner jag baka nu på morgonen, har ju inget gott bröd att äta! Simon har åkt till Gällivare, där han ska börja yrkesförarutbildning idag, blir spännande att höra vadhan har att berätta när han kommer hem till helgen…

VeronicaP
0

God morgon idag är de fullt upp eller i alla fall på förmiddagen :D

Ska hämta dottern i skolan vid halv 10 och ska även försöka få tid hos doktorn för mig själv idag med men de får bli tidigast halv 12 som jag kan åka dit .

Jag har ju opererat bort 2 knutor på hälsenan 1 nov och igår så när jag var ute i stallet och la in hö till dotterns häst så högg det till i just det benet och nu har jag väldigt ont i *vaden* och de gör ont när jag går så de känns som de är bäst att kolla upp det , kan ju bara var en sträckning eller något .

Hagelberg
0

God morgon!

Då var hästarna ute och matade, barnen ivägskickade til bussen. Bara hundarna som vill att jag sätter fart så de får komma ut Skrattande
Annars blir det kontorsjobb hela dagen och i kväll kommer ridungar. De trotsar mörkret och fukten, bara för att få komma och rida mina russ Skrattande, russ är bäst!

Till helgen flyttar Skullagårds Ina till sitt nya hem, ibland går det fort!

Há en bra måndag!

[Tjiwi]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Morron

Lite vitt på backen idag. Men grått på himmlen. Lite kaffe nu innan det är dags för stallsysslor. I em jobb förstås.

Ha en bra måndag.

Tittut
0

God dag är det väl på sin plats att skriva så här dags.

Har varit iväg och jobbat, men nu är det dags att använda resten av dagen med att grotta ner sig i regelverk och paragrafer.

Hoppas ni har en fin dag runt om i landet.

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~