God Morgon 2010-11-21
Grått, blött och blåsigt är det ute, inget trevligt att vara utomhus i dag, fast man måste…..Eftersom mina knasiga märrar och fölen rymde i går (var delvis vårt eget fel….), så blev bara tre boxar rengjorda, har en stor box kvar! Julmarknadernas tid är inne, får se vad vi hittar på senare i dag.
Hoppas det inte blåser så mycket att inte Lojsta-fölen får åka med över i eftermiddag! I går hade dom i alla fall tur med vädret, grått och mulet visserligen, men inget regn och ingen blåst, milt också!
Ha en bra söndag!
God morgon!
Kusarna har fått vatten och jag ska äta frukost innan jag tar tag i snabeldraken. Ha en bra söndag!

Hos oss har det snöat sedan i går det tillsammans med temperatur kring nollan gör att man får fäste på isen igen. Så nu trampar vi fast snön på gården istället för att skotta….
Började dagen med att göra köttbullar, så nu är en sak till jul klart tror inte att framförhållningen kommer att hålla…Har varit en sväng till skogen med två av hundarna och tagit lite ris, nu har jag fått i mig lite att äta och nu blir det höpackning.