Godmorgon 10-11-16
Godmorgon i landet!
Det är varmare än tio minus idag, skönt.
Idag blir det skjutsa Sara på praktiken och så butiken och sedan hinns inte mer. Sara ska vara med på unghästträning ikväll, och ska hämtas efter åtta.
Morron
Frost ute idag………huu!
Om en timme kommer hovis. Sedan får jag se vad jag hittar på innan jobb.
Ha en bra dag!
God morgon!
Idag var det sorligt att gå ut i hagen, när en saknades. De är lite skrikiga och undrar varför inte Ada kommer tillbaka. Så det var lite stökiga i morse. Men det lugnar väl sig snart igen. Cherie var en häxa och sprang runt och skulle ha allt hö själv.
Nu har pannlampesäsongen börjat och batterierna är laddade. Susa låg och sov i vindskyddet när jag kom ut, det såg så härligt ut. Min kramgoa "lilla" tjej.
Ha en bra dag!

God morgon
Här är det någon minus grad idag och då hoppas jag att vi även får fint väder idag :D
Här är det handling som står på schemat i första hand och sonen ska få en ny bandy klubba och nya inneskor, de slits ut de där sakerna ;) .
I går fick vi en inbjudan till NVSH om att vårat 3 års sto(shettis) har fått hederspris från premieringen i somras det är skitroligt samtidigt väldigt sorligt då hon förolyckades i hagen i början på september. Så samtidigt som man tycker att det är skitroligt att ens uppfödning får hederspris är det väldigt sorligt också.
#2 Tänkte på dig idag , kramis

Morgon
Solen lyser och det är 0 gradigt Riktigt fint bara man inte tittar på marken is och vatten med underligande gegga
Efter gårdagens regn så väntar tvättmaskinen på jobb och inget extra blev gjort så det är bara att hugga i så går den här dagen med Det är nog dax att sluta planera för dagen för det håller alldrig
ha det där ute
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
God förmiddag! Solen försöker pressa sig fram här, och det har varit lite kallt under natten, så det bli nog en fin dag framöver.
Utveckligssamtal i skolan igen och diverse saker till kvällen, så det är väl bara att gasa….
Ha en bra dag!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
Jaha, och här är det kallt både ute och inne. Goa vovven var allt annat än go i natt kring 04, var sååå arg och skällig så vi alla vaknade. Tack och lov somna vi om… Blev väckta 09:45 av fröken som saknade sin elev… Pinsamt värre. Men finns ju skäl, idag händer tråkiga grejer- därför är vi alla hemma. En spilta blir tom i stallet… en kär vän lämnar oss pga skada. Inget russ denna gång tack o lov…
Trots allt önskar jag er alla en fin dag i glädjens tecken!

God kväll! Jag har hela eftermiddagen legat under huset med en hantverkare… NEJ inte så!! …utan krälat omkring och försökt fixa isoleringen och bytt ut murket virke. Vill aldrig mer krypa runt i husgrunden igen. Flyttar till en nyproducerad lägenhet om jag måste ner där igen.
Klockan sju ska jag vara på Moskogen i Leksand och lyssna till föredrag med sulkylegendaren Berndt Lindstedt. Hinner lagom duscha spånet ur håret innan dess.
God kväll!
Nu är golvet gjutet i stallet, så boxarna ska byggas i helgen.. Ska bli skönt att äntligen få in hästarna =) Ännu roligare nu när stallet är helt nyrenoverat =)