Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 1039 ggr
karisma
0

God morgon 2010-11-15

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Morgon till en ny vecka

Ja tiden rullar på nu är mina valpar 4 1/2 vecka och den första spekulanten kommer och tittar idag Fast ännu är det inte så mycket att se det har inte blivit full rulle ännu Lite lek och morr är vad de bjuder på Några timmar borta jobb mitt på dagen Om jag hinner så blir det ridhuset ikväll Det gäller att gå ut hårt i början på veckan så kanske något blir gjort

ha en bra måndag

dagsfärsk kort på valparna som inte gilla blixten

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

MagganS-B
0

God Morgon!

# 0 Sötnosar!

Man blir lika förundrad varje morgon när man pälsat på sig och skall gå ut, varmt! Säkert har vi 7-8 grader ute nu och lite sydlig vind, visserligen är det fuktigt i luften, men det regnar inte. Hästarna mumsar på sitt morgonfoder och jag skall fika och sen släppa ut dom. I dag blir det stan och frissan, känner mig som syrra till russen…..luggen hänger ner över ögonen ;)

Ha en bra dag!

PernillaJ
0

God morgon! Nollgradigt idag, uppehåll än så länge men det ska komma (snöblandat) regn senare idag. I morgon spås det bli kallare.

Jag är fortfarande mätt efter gårdagens invigning av grillstugan - väldigt gemytligt, men känns som att jag hoppar över frukosten idag: hick.

Jag ska på möte på banken vid lunch, innan dess ska jag leverera en text. Dags att vakna och börja skriva alltså.

Tittut
0

# 0 Godingar!!

# 2 Hade varit spännande att vara med och invigningsgrilla. Klart häftig kåk, den däringa.

Här regnar det för fullt, så jag slöade i morse och skjutsade Elin till bussen istället för den vanliga promenaden.

Kusarna får stå ute och äta hö som vanligt, men de klarar sig i blötan.

Nu, jobb!

Ha en bra måndag alla!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

[Tjiwi]
0

Morron

Grått och blött!! Det var allt bättre med snön än detta……

Träningen med Njord igår gick så jättebra, han är fantastisk!!

Ska se om jag hinner klippa honom idag…om han är torr vill säga……..