Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 1590 ggr
karisma
0

God morgon 2010-11-13

Morgon där ute

Dagen börjar med +4 och takdropp  blöt över allt Småtjejerna kommer till Gert & Co så få se vad vi hittar på med dem Annars så är det ju lördag och inga kvällsplaner men det kan ju komma en prins på sin vita springare

ha en bra lördag på er

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

StuteriSolo
0

Godmorgon i landet!

Här är det mulet och närmare tio minus. Ska sköta fiket på Vitsand idag, isället för min butik, som får skötas av en inhoppare.

Har väl en plan på att hinna ut med någon häst, då provloppen inte tar så lång tid. Annars finns hur mycket som helst att göra när man väl är hemma Skrattande

[Croneld]
0

God morgon!
Vad skönt det är att sova ut och vakna av sig sjäv, inte av väckarklockan. Få se vad vi gör idag.

Ha en bra dag!

VeronicaP
0

God morgon 

Här har de regnat och blåst bra , Nu verkar det som om solen kan vara på väg fram men de blåser jättemycket fortfarande att man aldrig vänjer sig.

Snart är de dags för innebandy träning för den minsta sonen och sen är de innebandy match för Adam , full rulle som vanligt på helgerna ;)

Ha en härlig lördag

MagganS-B
0

God Förmiddag!

Regn igen! I morse när jag var till stallet regnade det inte, men nu har det regnat en stund igen, är så jättetrött på den här blötan! Ingenstans är det torrt, bara en massa lera…..

I dag blir det "boden" för mig, hoppas folk är lite köpsugna…..

Ha en bra lördag!

[Tjiwi]
0

Här är det regn idag….det slaskar ordentligt härute.

I em blir det kalas igen, nästan alla i denna släkt fyller nu på hösten, idag är det svärmors tur.

Igår åkte Dirabess till sina nya ägare som är underbara människor, det känns så bra.

Ska köra Njord en sväng oxå.

Ha en skön lördag!

[Croneld]
0

Inne igen efter en tur med en av kusarna. Härligt och det luktade gott av trä för det var ganska mycket avverkade träd som låg travade längs vägarna.

mariajalrup
0

Idag blev det ridskola för lilltjejen - premiär på Brunja, nya russinetGlad

Gick superbra, hon lunkade runt i ridhuset som om hon vore en av de "riktiga" ridskoleponnyerna. Ellen fick öva på övergångar, halter och ridvägar, jag fick lunka med o hålla i lina. Gratis motion på lördagsförmiddan minsann:)

Blåsigt och typiskt Skåneväder men milt tack o lov - i morgon blir det till att riskera livhanken igen på welsh cobben - han är riktigt höstpigg nu!

murkla
0

God Kv'äll!

Här i färgelanda så regnar de och ingen snö kvar alls…

Har varit på afrodans och de var den träning för hela kroppen ska ni vet. Man ä'r barfota och de är man ovan så lite övar de blåsor på tåna allt men vad gör man inte..

Längstar efter mina russ men vet att de har de bra…

Ha de bra