Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 941 ggr
karisma
0

God morgon 2010-11-11

Morgon på er

Lite sliten efter kurskväll på Värmdön tror jag lagt av mig lite Men färja fick jag åka 4ggr och det väkte nostalgi för när jag var liten så bodde min farmor först på Rindö sedan i Waxholm Min plast farfar kunde få åka färja med mig en halv dag för att jag tyckte det var kul och jag fick som jag ville (bortskämd)

Nu lite kaffe sedan ut till djuren innan klockan blivit förmycket

ha en bra dag där ute

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

StuteriSolo
0

Godmorgon i landet!

Här är rint fyra minus och det snöar än, men har slutat att blåsa så hårt.

Hästarna utsläppta och det är frukostdags. SImon ska till jobbet, och se om han tar sig ut utan att ploga… Blir intresasnt att ta sig ut med golfen som har sommardäck än… Min bil är kvar på verkstaden, bromsen behagade ju fungera igår när de skulle kolla flelet…

Annars blir det butiken idag, och handla ikväll och sedan hinns inte så mycket mer.

VeronicaP
0

God morgon här är det plusgrader och solen är framme , får hoppas att vädret håller i sig fast de sa att det skulle komma mycket regn i natt hm hagarna se ju ut som rena rama lervällingen nu ju :(

Här händer ju inte så mycket då jag som sagt inte kan göra så himla mycket heller :D

Ha en bra torsdag

[Tjiwi]
0

Morron

Minus och klart fast i kanterna är det väldigt mörkt!! Ser ut som det skulle kunna komma mer snö…….hmmm. Det är riktigt mycket här.

Får se vad jag hittar på idag.

MagganS-B
0

Sol, sol, sol!

Jättehärligtväder! +6! Hästarna tillbaka i skogen, eftersom hagen fortfarande är som en swimmingpool…..Nu skall jag baka tårta och städa lite, kommer säkert nån gratulant till Kjell som fyller en massa år i dag (vart tog åren vägen?????)!

Ha en fin dag där ute!

Tittut
0

Burr!

Har suttit hela dagen i ett kallt ridhus och är nu hur frusen som helst. Sambon har åkt till England, och i morgon åker jag till Småland. Har bara en massa måsten att fixa först, förstås.

Som tur är bjuder mamma på middag i kväll, men innan dess ska jag nog hälla i mig en balja te.

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

[Croneld]
0

Lång dag igen och snart är det slappa som gäller, ska bara få undan disk och fixa för hästarna.

garrilina
0

Här har hästar, hundar och jobb gått i 120 knyck dagen avslutades med god middag med delar av släkten för att fira svärmor som fyller jämt i dag. -11 och ca. 20 cm snö dottern hade fullt sjå med att skruva brodd i de 3 som fått vinterskor där vi hoppade brodden då det ännu var blött och kladdigt när de skoddes.

Nu blir det sängen då jag ska kliva upp före tuppen är det tänkt.