Mälar-russin, vad vill ni?
Aktiviteterna i Mälar-Russ har väl inte varit så många den senaste tiden. Flera planerade aktiviteter har fått ställas in p.g.a. för få deltagare. Är vi "fel ute", eller vad tycker ni? Har lagt ut ett formulär på hemsidan, där ni kan fylla i vad ni tycker och vad ni vill. Man behöver naturligtvis inte fylla i alla frågorna och man får vara anonym om man vill. Hjälp oss att få föreningen "levande" igen!
Agneta Hecht, medarbetare på gotlandsruss ifokus
www.vikingponnycenter.se
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ! ~~
Ska direkt in och kolla!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

Härligt! Det verkar funka, för det har redan kommit in flera svar…
Fortsätt så!
www.vikingponnycenter.se
Titta in jag med o se…..

Fylde i formuläret :D
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

Jag har fyllt i, glömde säga att jag tycker drop-in utställningarna är ett bra "evenemang"!
//Mickan
Jag har också svarat!
Tihi! Tror ja kryssa i nästan allt! :D Men de ärväl ingen som blir så förvånad av det! Vi jobbar hårt nu med att försöka dra igång allroundchampionatet igen!
Kul om fler vill hjälpa till och vara med på diverse evenamang somanordnas. Rila var något som var såsjukt roligt att vara med på! Mer sånt! :D

Ja, visst är det kul när man kan göra saker tillsammans. Därför är det viktigt att veta vad folk tycker är roligt. Historiskt sett ha vi haft en hel del aktiviteter som roat många, t.ex. körkurser, hingstkadriljen, allroundchampionatet mm. Vartefter som intresset svalnat har det avtagit mer och mer med aktiviteter. Nu finns det så många "nya" medlemmar som inte var med på den tiden, så det kanske är läge att bli aktiva igen… Jätteglad att så många redan svarat på enkäten. Det verkar som att det finns förutsättningar för att dra igång något igen.
En av planerna inför våren är en hel "Russdag" i Kungsträdgården i Stockholm i april. För det behövs det massor av russ, både sådana som kan visa upp vad de kan och sådana som kan vara med på ponnyridning/körning. Hoppas verkligen att vi får ihop tillräckligt många så att det går att genomföra.
www.vikingponnycenter.se

#8 Låter helkul detta med Kungsan. Vet inte om jag vågar ta med Palle, men TT kan jag säkert ta med. Tror det är viktigt att vi syns, då blir oxå intresset större.
Sedan vore det trevligt med lite aktiviteter längre västerut i "mälardalen", :D
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

#9. Kul om många vill vara med i Kungsan. Förhoppningsvis kommer utställningen nästa år att ligga i västligaste Mälardalen. Planering pågår.
www.vikingponnycenter.se