God morgon 2010-11-08
Morgon på er
Roslagen bjuder idag på ett vitt (frost) och kallt landskap -9,8 Om min bil var vit igår så är den luddig idag det blir roligt att ta sig in i den Varför kan jag alldrig göra det jag ska ställa in den i carporten, men där hade jag glömt traktorn på infarten Det blir roligt att få ordning på gammla grejor Annars är det bara en ny vecka
ha det där ute
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

Godmorgon i landet!
Klart och tio minus, ser ut att bli en fin, men kall dag.
Eldar så det ska bli varmt i tanken, huset håller värmen kanonbra nu 
Bara det blir klart runt ytterdörren blir det nog riktigt bra…
Butiken idag, få se vad jag hinner före det. Efter jobbet blir det handla iaf, mycket som är slut!
Morron
Kaaaaallt….minus 10 grader! Hua!
Kaffegäst på fm, jobbpå em…….
Ha det!
God Morgon!
Kallt här också, alldeles vitt ute och bilarna kör sakta. Positivt är att det är fruset i hagarna…..
Ny vecka, nya uppgifter!
Ha det gott därute!
God Förmiddag!
Skola igen efter lovet. I Malung i dag var de - 15.
Och här i Färgelanda är de nog kanske - 8 tror jag.
Annars är allt bra här. Hälade på Murkla i Orsa o de vara bara bra hon är nu inkörd kul för henne. Och Mitrus har de oxå bra. Fast han var något rund om magen o ruggi i pälsen.
Ha de bra…
Hepp!
-11 i morse, nu bara -4, så det är med andra ord kallt och vackert.
Väntar på hovslagaren, men hon ska utfodras först så hon orkar med gänget.
Hoppas ni har en fin måndag!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

God eftermiddag .
Här har det varit fint väder och jag har tråkigt .
Att man kan ha så här tråkigt när vädret är så fint , men jag får ju inte vara i stallet , inte så kul att hoppa runt med kryckorna ute på våra leriga vägar heller .
Så i morgon får jag nog ta bilen och åka och hälsa på någon , får bara hitta någon som är hemma på förmiddagen som orka fördriva tiden med mig .
Som tur är så har jag ju automatare så jag kommer någonstans.
ha en fortstatt trevlig höstdag
Ja, det var kallt idag. Det blev en lång dag med vanligt arbete och sedan öppet hus på det. Han hem mellan detta en snabbis för att rulla ut en storbal igen. Nu väntar sängen. God natt!