Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 867 ggr
karisma
0

God morgon 2010-11-07

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Morgon på er

Vaknade snorig har inte tid med sånt o fy så fult med röd näsa som rinner Idag kommer småtjejerna och tar hand om Gert då blir han lycklig när någon har tid

Ute är det frost vitt ca - 3 Min gröna bil som jag glömde på vägen (det låter)  smälter helt in i miljön då den är täckt med frost undrar när den tinar idag Ska gå och sätta in en kupevärmare i traktorn så den blir lite åk vänlig för det är lite traktor jobb idag

ha det där ute på vilodagen

Foto den berömda HJ med Karisma's Sommarnatt

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

[Croneld]
0

God morgon!

Har precis vaknat, det blev sen tv-kväll igår. Laddar nu för en ny dag med frukost. Alla sover och de har varit sjuka och sängliggandes nästa hela veckan. Det är jag som har fått hålla ställningarna. Igår smet jag till Sthlm för att gå till kyrkogården med min bror och tände ljus för pappa.

Ha en bra dag!

Kajhugo
0

God Morgon

Solen är på väg upp och det glittrar i den frostnupna naturen. Hästarna ute stallet är klart och hunden rastad, nu väntas frukost innan vi tar beslut om att åka till banan för körning av hästarna eller om vi hoppas att banan hemma hinner tina framåt dagen.

Ha en fortsatt bra helg i vårt avlånga land

StuteriSolo
0

Godmorgon i landet!

Mulet och runt fem minus, innehästarna ute, frukosten äten och strax dax att skjutsa PEter till lastbilen.

SEdan finns det ett och annat att pyssla med, fortsätta plock undan så vi kan riva i stallet så även Flisan får en box, och litet annat s mått och gott.

MagganS-B
0

God Förmidag alla!

Här har frosten slagit till i natt, skönt, då är det inte så lerigt i hästarnas hagar! Solen skiner och det kommer att bli en riktigt fin dag bäddat för utevistelse. Stallrengöring och lövräfsning har jag tänkt mig! Sen måste det bli en fölpromenad också!

Ha en bra dag!

[Tjiwi]
0

Frost, kallt och klart och sol!

Ska ta och baka lite nu på förmiddagen till gubbens kalas…..

Ha det så gott!

Lisa-trollet
0

Go dag. Ska ut och pyssla lite med hästarna snart. Och så blir de nog lite uppsättning av hängare i nya sadelkammaren så den blir klar någon gång.

Ha en bra dag.

VeronicaP
0

God eftermiddag .

Här är det kanon fint väder , varit lite kallt inatt men det får de gärna vara bara dagarna blir så här fina :D

Här händer inte så mycket då jag fortfarande inte få göra något med hästarna och jag hoppar väl runt på mina kryckor så mycket jag orkar och har tråkigt, snacka om att bli rastlös :D

Ha en underbar söndag

garrilina
0

God kväll! Idag har vi haft sol men isiga vindar, gegget i hagarna har förvandlats till puckelpist. Tråkigt då alla hagar var så fina förra svängen det var fruset, men med +grader och en massa regn så blev det annorlunda. Har haft alla hästar och stall för mig själv även i dag då dottern har jobbat med andra hästar och stall.

Skjutsade sonen till tåget i dag, dröjer ett halvår innan han kommer hem igen. 1 knapp månad i Stockholm och sedan åker han till Afganistan.

Nu blir det Beck en stund och sedan sängen.

Hoppas ni haft en fin söndag!