Godmorgon 10-11-05
Godmorgon i landet!
Idag är världen vit, det har kommit ungefär två centimeter snö. mycket ljusare på en gång!
Idag blir det kotknackaren först, sedan butiken och tidig avslutning. Sara ska iväg till en kompis ikväll, och Simon ska laga en av sina bilar så han har något att köra med.
Hästrna får vila i form idag.

Morgon
Frost ute och runt -1 Idag måste jag hämta ved om det ska vara varmt i huset Sedan är det vel bara som vanligt lite häst och valp Den här veckan har gått rekordfort vart tog den vägen
ha det där ute
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
Morrn!
Soligt och frostvitt på marken. Barnen ska åka och bowla med kusinen snart, och jag har en massa trista måsten på schemat idag.
I kväll är ju bjudna på middag hos storebror eftersom brorsbarnet fyller år och bjuder på mat. Det blir trevligt!
Ha en bra fredag!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
Förmiddag!
Snö, isch, här har vi inte och kallt är det inte heller som tur är! Solen tittar fram då och då. Skall iväg på två kyrkogårdar med blommor och ljus. Sen blir det en tur söderut!
Ha en bra dag!

God kväll! Regnet smattrar på taket här, började vid 17-tiden och verkar inte vilja ge sig, det fina vädret som utlovades är då inte här. Idag har jag haft hästar och stall alldeles för mig själv, dottern har varit på Högskolan hela dagen. Skönt och ta det i lite lagom takt när man är ledig. Har även hämtat hem sonen från tåget han blir hemma tills söndag.
Ha en bra kväll!