Godmorgon 10-11-03
Godmorgon i landet!
Mulet, plusgrader och regn, även om det har avtagit nästan helt. Precis vad vi behöver, litet till väta i vinterhagen..
Debbie och Röros står inne, de tycker att det är något slags straff, även om jag tycker att de brode gilla att få sova inne på torr mark. Vår nya häst är flockledare, och hon fattar inte vad huset är till för, så de är inte alls i huset nu, de ligger nere vid balen där det är mindre blött iaf.
Nu ska jag se om jag får fart på Sara, så ska vi ut med nämnda damer, och sedan butiken och ikväll farmorkväll!
God morgon!
Jg är ledig idag och ska fixa lite inne innan jag åker och hämtar halm och en fika hinner jag nog med.
Ha det bra dag!

Morgon på er
Blötare än igår efter kvällens & nattens regn Idag blir det som vanligt börja med stora planer och få lite gjort Till eftermiddagen så blir det ridklubben och spökrunda som avslutas med grön potatismos och korv (urk) ungarna får spökgodis åxå Tar med mig Qurry så hon får sig runda i ridhuset efteråt Det är nog ett arbetsmöte inplanerat vid åtta så et blir en lång eftermiddag
ha det bra där ute i höstvädret
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
Morrn!
Tog en stunds sovmorgon. Förstår inte hur tröttsamt jobbigt det är att komma upp på morgnarna.
Diverse pappersjobb idag innan ridskolan på eftermiddagen. Blir nog kväll idag med skulle jag tro.
Ha en bra onsdag!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
Morron
Grått…….är oxå väldigt trött……
Ha en bra dag!
Förmiddag!
Grått, ösregnar, typiskt en ligga-kvar-i-sängen-morgon! Men sånt är inte livet, det finns ju djur som måste ha sin mat och släppas ut och rastas osv…..fast just nu i blåst och regn tycker jag synd om hästarna, men dom har lä och vissa kan gå in, mat har dom också! För att man känner sig ruggig själv så skall man ju inte överföra det på djuren…..
Blir en "bakdag" i dag, lite limpor behövs alltid!
Ha en bra onsdag!
En låång sovmorgon tog jag. Har sovit drygt tolv timmar i sträck! För en gångs skull har jag sovit hela natten utan en massa vaken tid. Egentligen ska man nu känna sig utvilad men mest känns det som en förskylning är på gång.
Idag väntar hästpyssel, grillning av korv o hamburgare ute vid stallet, Samt en å annan körtur. En vännina med hennes små barn kommer ut och gör mig sällskap.
Ha en bra onsdag med och utan häst å regnväder.

God kväll! Gjort sista arbetsdagen för den här veckan i dag men tyvärr så slår förkylningen till också. Har regnat nästan hela tiden sen i går kväll. så allt är blött och hagarna börjar bli sjöar.
Nu blir det slapp framför tv:n få se jur länge jag orkar hälla ögona öppna. Vintertiden gör att sänggåendet varit mycket tidigt denna vecka.