Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettur-spår
Läst 1612 ggr
Anna-Uppsala
0

Ingen Hjördis i Gotlandsrusset

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Och det är helt mitt fel! *skäms*

Hjördis hade skrivit en lååååång drapa, som jag sedan glömde skicka till Chris - och så gick det som det gick. Men i nästa nummer hoppas jag att hon ska dyka upp igen!

Hälsningar från en mycket generad matte

(som haft alldeles för mycket att göra sista månaderna …)

På bilden: Hjördis och kompisen Sillisen i hagen hemma på Surmulen.

ryttarn
0

Ser fram mot en "dubbel" i nästa nummer. Skall Hjördis blogga i Jul igen? Var mycket uppskattat av många…..

Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus

Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!

Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

www.isil.se

MagganS-B
0

Bläddrade och bläddrade, men hittade inte henne….. Hon är välkommen när hon kommer, synd att hennes islandskompis försvann, där låg jag dubbel med magknip många gånger….Skrattande

Bettan1975
0

Jag bläddrade också i vild förtvivlan efter Hjördis, hon é bäst!!!!

Äsch Anna, det kan inte hjälpas om livet kommer emellan, vi ser fram emot dagboken nästa gång!

"En lögn kommer alltid ikapp en förr eller senare, därför är lögner helt meningslösa"

-Medarbetare i Singelföräldrar-

[cancan]
0

Har det kommit ett nytt nummer?

Har inte fått något.. Förvånad

Tittut
0

#4 Resultatnumret kom idag.

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Anna-Uppsala
0

Ja det blir extra mycket nästa nummer, kanske också en bildbomb. Vi får se! =)

Om hon ska blogga i Ridsport i jul vet jag inte än. Vi får väl se!

mariajalrup
0

Hmm, när kom den senaste Gotlandsrusset ut? Jag har inte fått någon tidning än, blev medlem någon gång i september tror jag. Vem i föreningen ska man fråga om tidningen tro?

Tittut
0

# 7 Vänd dig till din lokalförening eller dit du har betalt. De har alltid extranummer att skicka ut om det klickar i systemet.

mariajalrup
0

Ok, ska göra det - tack för tipset:)

Jag hittade en mailadress till själva tidningen för en liten stund sedan och skickade frågan dit men de kanske inte har hand om själv utskicken, jag kollar med Skåne avd också.

PernillaJ
0

Nummer 5 av Gotlandsrusset kommer i medlemmarnas brevlådor om ca 5-6 veckor så vi får helt enkelt ge oss till tåls. Jag är speciellt nyfiken på Hjördis cliffhanger: dräktig, eller ej? Om det simmar runt en liten Timon-räka i den svarta kalaskulan vill jag se bild från ultraljudet!

mariajalrup
0

Pernilla - har du utgivningsdagarna för 2010? Det har kanske inte kommit ut ngn tidning då sedan jag blev medlem, och då får jag ju ge mig till tåls:)

Tittut
0

# 9 Redaktionen får adresser från lokalföreningarna inför varje nummer, så det är bäst att du vänder dig till Skåne och kollar om de rapporterat in dig som ny medlem.

mariajalrup
0

#12 Har nu mailat Skåne - få se om jag finns med i rullorna och om de har skickat vidare till riksGlad

PernillaJ
0

#11 Om du frågar SkåneRuss snällt kan det säkert hända att de har övertaliga ex av tidigare nr av Gotlandsrusset som du kan få. Tidningen Gotlandsrusset utkommer med 5 nr per år, ungefärliga datum:

1. i slutet av februari
  2. i mitten av maj
  3. i slutet av september
  4. i slutet av oktober
  5. i början av december
mariajalrup
0

Jo jag fick faktiskt ett par av de tidigare numren så det är nog bara nummer 4 jag saknar. Puh, man vill ju inte missa ngt nummer av denna eminenta tidning!Glad