God morgon 2010-11-01
Morgon till en ny vecka och en ny månad
Det går att ställa om klockan men det är svårare att ställa om kroppen jag kommer nog att vara trött till kvällen
Missade väderrappoeten igår på tv men hoppas att det går att jobba ute idag + 6,5 för stunden
Ska dricka kaffe och njuta av den nytända brasan levade ljus samt lyssna på Glitters snarkande (divan vill inte vakna före 11)
ha en bra måndag
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

Godmorgon i landet!
Idag är det blåsigt ute som omväxling, ser dock lovande ut nederbördsmässigt.
Stora vovven har varit ner en sväng och ätit frukost, och lilla vovven kröp ner längreunder täcket när jag steg upp. Få se vad som hinns med före jobbet, unghästjobb inplanerat med höstlovsledigt barn.
God morgon! Barnen har höstlov, jag ska bara arbeta två dgr sedan är jag också ledig. Ska bli skönt! Nu ut till kusarna. Ha en bra dag!
God Morgon!
Dimman ligger som ett tjockt täcke över Gotland i dag och det är ca. +7-8 ute. Skolbussen gick precis, höstlovet är slut här.
Är på väg till stallet, har precis druckit kaffe. Måste ringa hovis, dags för nagelvård på pållarna, och maskning av fölen!
Ha en underbar måndag, själv skall jag så småningom till tandläkaren…..
Morrn!
Grått och regnigt här.
Höstlovslediga barn här också, som ligger och sover. Den lilla är ungefär lila lättväckt som min dator, dvs det tar ungefär en halvtimme innan de är kommunicerbara.
Blir nog passjobb å schemat idag, i den mån det går att jobba med ungarna hemma.
Ha en bra måndag!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
Jag har inte ens stigit upp idag- ännu-. Mår ganska ruttet efter en massa huvudvärk. Men men… En massa måsten finns på mitt schema även idag men först frukost.
Igår var vi på skogsdagen Liselotte skrivit om. Vår lilla grabb var ju också med. Men fick inget göra mer än att vara social. Han sparkade sin hagkamrat kvällen innan så hårt att han själv fick ont i benet. Synden straffar sig själv… Han tyckte dagen blev lång…
#6 Kul bild! Lille KP….
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus