Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 1317 ggr
karisma
0

God morgon 2010-10-29

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Morgon på er

Ännu en vecka närmar sig sitt slut Kolsvart utanför dörren och + 9 det smackar så skönt under fötterna när man går. Inte har jag tänkt på vad en liten lampa kan betyda min belysning i trailer har lagt av glödlampan är ju bara sedan 1996 Så jäv.. att det var svart att lasta ur hästarna igår kväll i min skog Dagens jobb köpa lampa och några goda ostar för det är jag sugen på

ha en bra fredag

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

StuteriSolo
0

Godmorgon i landet!

Här är det tre plus, och det är utlovat kallare och snö.

Peter ska  iväg och lasta för vidare färd ner mot Göteborg under helgen. För min del butiken, och vad som hinns med i övrigt får vi se.

Ska kolla upp hagen, är det för blött får några häsatr gå in ikväll.

[Croneld]
0

Vi har startat dagen med sång och tårta, minstingen har blivit 9 år så dagen går i glädjens tecken. Ikväll blir det god mat och sedan ska vi tapetsera klart sonen vägg, med en fondtapet med en cross på.

Ha en bra dag!

Tittut
0

Morrn!

Blir nog sol och fint idag också.

Passtillverkning på schemat idag. Blir nog bra!

Ha en fin dag!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

[Tjiwi]
0

Morron

Milt ute, kändes som en vårdag när jag kom ut.

Kaffe och tidning nu……

[cancan]
0

Godmorgon =)

Idag har byggarna börjat i stallet.. De sista väggarna ska putsas, sen kan vi börja sätta upp boxarna.. Ska bli skönt o få in hästarna =)

Idag kommer även hovslagaren ut.. Ska rycka skorna på de sista hästarna..

MagganS-B
0

God Förmiddag!

Här är också nästan "vårväder", fast som vanligt så blåser det lite…..

Mockning står på schemat, hoppas spånpallen jag beställt kommer i dag, sen måste jag städa, ser ut som en stallgång i köket. Till kvällen blir det kroppkakor! Blev så sugen i går…..och för att det verkligen skall bli av att göra dom så bjöd jag hit bror och svägerska! Vet ni att sött vitt vin är jättegott till kroppkakor?Flört

Ha en fin fredag (redan igen?)!

[Tjiwi]
0

#6 Åhhh, kroppkakor!! Mums, har endast ätit det en gång, Birgitta Cramér bjöd oss på det när vi var hos henne och jag sa att jag aldrig ätit det. Då fixade hon det och jag säger bara att det var det godaste jag ätit!!

MagganS-B
0

# 7 Lite pilligt göra, men man får lön för mödan! Det är inte svårt, tar bara ett tag…..recept finns på nätet!

VeronicaP
0

God kväll.

Idag har jag kännt mig små irriterad hela dagen eg utan någon anledning , kan ju vara så att den där värken man har , tar ut sin rätt kanske.

Blir även så ledsen när minsta sonen kommer hem och är ledsen för där är ett gäng äldre killar som är dumma mot honom och det är inte första gången , de retar honom för lite allt möjligt och man blir så j-vla hederligt förbannad och nu har jag skrivit ett brev till hans lärare att nu får de ta tag i de här pojkarna (en del av dem har storebrödrar som har uppfört sig precis lika illa) , synd bara eg att de är höstlov nästa vecka , jag har pratat med lärarna om det innan och det verka ha varit lugnt ett tag men nu är de på G igen .

Nu ska jag snart bege mig iväg och kolla på mellan sonen när han spelar bandy match , kommer att bli sen kvällsmat idag :D

I morgon ska vi ha KM på travbanan och vi gamlingar ska också få köra lopp och jag ska köra stackars Ijor , han kommer att dö av att jag kommer sitta och bromsa igenom hela loppet men kul ska det bli :D

Ha en fortsatt trevlig fredagskväll