Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 638 ggr
karisma
0

God morgon 2010-10-28

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Morgon på er

+7 och fuktigt som tur är regner det inte, snön har nästan smällt bort och gett stora vattenpölar över allt.

Startade dagen med hundtvätt och kloklippning av valptiken så at hon börjar se normal ut. Valparna vägda och avmaskade Mormor hund som fick åka till vet igår kom med hem med en diagnos juverinflamation pc & antiflamatorisk och jag som trodde det var något cerebralt hoppas hon får vara kvar några år till (utan hysteriks matte)

Det blev mycket lite häst igår så det tar vi igen idag

X-et & jag bjöd byborna på ett skratt igår när han skulle kolla mina batterier och laddning på bilen X tappade ena plastploppen till batteriet nån stan i motorn (inte hittad ännu) Så där låg vi i sörjan på pakeringen utanför lunchhaket och letade fast det var x som fick krypa under jag vägrade

ha en bra dag på er

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

StuteriSolo
0

Godmorgon i landet!

Mörkt och mulet ute, men stormen och regnet har dragit förbi verkar det som, blir intressant att se hur det ser ut i hagen, frusen mark och massa regn…

Vi var ut med Röros och QP i går innan jag for till jobbet, Röros var väldigt duktig, hon går nog att sätta i vagn snart. QP behöver däremot en hel del träning, hon anser att hon inte alls behöver göra som någon fånig människa säger.

Idag blir det butiken och ikväll handla, det mesta håller på att vara slut vid det här laget…

[Croneld]
0

# 0 Söt bild!

God morgon! Jag är hemma med sjukt barn idag, sonen hade hög feber hela natten. Hoppas det var tillfälligt och att det inte blir värre. För i morgon fyller han 9 år.

Ska snabbt skjutsa dottern till Vikingabyn, där de har slöjd på torsdagar. Annars blir det lugnt idag. Kusarna har fått lite hö på morgonen, sen får de roa sig själva.

Ha en bra dag!

[Tjiwi]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Morron

Grått idag och regn i natt!

Idag kommer lilla Julia 8 år och rider Njord!

Ha en bra dag!

garrilina
0

God Morgon! Åter på jobbet efter en intressant praodag på Delsbo candel i går. Vet allt om ljustillverkning nu… de tillverkar ljus åt IKEA, Ica och Duni alla miljömärkta.

Gårdagens -7 blev + på em och regn och nu lyser solen, ser ut att bli en fin dag. Efter jobbet så blir det en tur med släpvagnen för att köpa torv och foder.

Ha en bra dag!

Tittut
0

Morrn!

Eller förmiddag kanske det är.

Har haft lite kanslitjänst på morgonen, och ska se till att få en liten bunt ägarbyten med posten innan det är dags att åka och mata kusar och jobba.

Ha en bra torsdag!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

murkla
0

God Kväll!

I dag har de varit en rengning dag tråkit men så är de. Har varit i stallet.. Och i morgon åker jag hem till Dalarna som vi har höst lov v44.

Hålla på med min 1årig så de ska bli kul..