God morgon 2010-10-26
Morgon på er
Kallt o svart ute -3,5 så är det just nu Skulle till ridhuset igår kväll men fick åka utan häst för mitt släp var INPARKERAT Förra gången för många år sedan så blev min bil i carporten instängd. Ni som vet hur jag bor kan ju tänka vad folk tror när jag ringer och säger att jag är inparkerd Fast det blev att kliva upp från pall och rida på en ca 175 över havet Tycker nog att mina ben är lite korta på en sådan häst man hinner ridhuset tre ggr så fort imot min Qurry, fast hon trivdes nog att stå hemma och mummsa mat Men ikväll är det kärringgruppen på 4 tanter som rider Annars är det bara möten och en snabb ficka med Åsa (Nitor) som gäller på dagen
ha det bra är ute hälsningar från skogen
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

Godmorgon i lnadet!
Underligt, här är det också mörkt ute! Det har enligt mina källor kommit litet vitt under natten(vedhämtande make)
Hovslagaren kommer idag på förmiddagen istället för igår kväll, vilket passar mycket bättre.
Annars butiken och handla mer seriöst, igår blev det snabbhandla eftersom vi skulle iväg på utveckingssamtal tjugo i åtta. Det blev snabbmat också, fryst pizza.. Jag var hemma tio i sju så vi hann ju äta iaf
God Morgon Sverige!
Här håller solen just på att gå upp, ute är det -3 och jättevacker rimfrost på allt! Hästarna tyckte det var jätteskönt att komma ut…..
Nu skall jag först ta lite mer morgonfika, sen är det mockning och en massa andra saker som skall göras. Hoppas nya sängarna kommer i dag, börjar bli trött på att sova i 120-säng….. ;) Börjar bli förkyld också…..inte bra!
Ha en fin dag!

God morgon
Även här är det kallt och frost idag.
Igår var jag på travbanan och vi hade en träff med några från västruss där det var jättetrevligt och vi hade en hel del trevliga samtal . Tack för en trevlig kväll.
Idag är det sjukgymnasten som gäller i första hand sen får vi se hur man mår därefter.
Mentalt börjar jag förbereda mig för en ny operation på måndag , en som blev bestämd bara i slutet på förra veckan det gäller att hänga med i svängarna , men de blir nog bra , har ju en knuta på hälsenan som jag haft ett bra tag och den har orsakat inflamation i slemsäcken som i sin tur då fått sprutas med cortison , en ond cirkel med andra ord. Men sjukvården är rolig det var i början på juni som jag var hos läkaren och blev sprutad och sen hände inget alls och sen händer allt på en gång.
Ha en skön tisdag
Morrn!
Kallt och friskt, -6 för en stund sedan. Hästar är ute och hundar matade. Bäst att sätta fart med det som ska göras.
Ha en bra tisdag!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
# 4 Mina hälar blev jättebra efter två laserbehandlingar! Kortison var värdelöst…..

#6 ja de håller ju bara ett tag med kortisonet, nu hoppas jag att de ska bli bra när den där knutan operaras bort , men annars ska jag säga de till dem att jag vill ha laserbehandling i stället ;9 tack för tipset :D

Klarblå himmel, strålande solsken och kallt…..vitt på backen fortfarande…..
Jätteförkyld, hostan har avtagit ngt men snoret tilltagit istället….var och jobbade i alla fall igår och det funkade.
Får se vad jag orkar med innan jobbet idag…ha en bra tisdag!

God Middag!
#4 Vi tackar för en mycket trevlig å givande kväll igår! Vi kommer gärna tillbaka….