Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 931 ggr
StuteriSolo
0

God morgon 10-10-21

Godmorgon i landet!

Kallgrader ute, himlen ser klar ut.

Idag butiken, få se vad som hinns före det. Sara har sovmorgon idag, så jag får åka litet tidigare så jag hinner släppa av henne på skolan.

Gnistra
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Gomorgon!

Regn men inget snö ialla fall! I dag är det dax för veterinär besök för åter koll av ett skadat hästöga, suck. Mitt på dagen är det några timmar på jobbet. Hoppas på att tömmköra unghästarna och att förbereda för att OkiDoki ska komma hem i helgen från betet.

Jessica rapporterar lite då o då om vad som händer på Flyinge under breeders-veckan och en o annan gotländsk häst sköter sig väl även där borta.

fotot är taget i går morse mellan regnskurarna.

Ha det bra i höst-vädret!

karisma
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Morgon på er

Har haft första lugna natten på 1.5 vecka och fått sova utan att klockan ringt varje timme Fast jag känner mig tröttare än någonsin men det blir bättre Idag får jag nog åka till stan för det ekar i kylen & skafferiet ska sedan återgå till min hage så den blir klar Jobben tar alldrig slut kommer alltid nya så det är ingen ide att oja sig

ha det där ute

På kortet Irma 20 år visst är hon vacker

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Tittut
0

Fina bilder!

Här är det fortfarande -3 och det kommer nog att bli en fin dag. Hoppas kunna hinna med att jobba undan lite pass i eftermiddag, får se vad som hinns med.

Hoppas ni alla får en fin dag.

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

MagganS-B
0

God Förmiddag!

Vilka bilder! Håller med Liselotte! Man riktigt ser visheten i Irmas ögon……

Här regnar det precis som det gjort nu ett par dagar, det kan bli bättre framåt dan. Släppte ut russen till en hage med en massa pölar!

Sorterar papper, det kanske kommer nån bild också Flört

Ha en otroligt bra torsdag!

[Croneld]
0

# 2 Fin bild på vacker katt!

Sitter här i köket och ser ut genom mina skitiga fönster, det syns ju nu när solen skiner. Då vet jag vad som gäller i helgen.

Ha en bra kväll!

Gurkane
0

Gokväll!! Mina fönster är också skitiga men det kommer inte hinnas med nu i höstSkäms. Helgen som kommer måste ägnas åt billskrället, fläkten har lagt av igen, vinterdäcken behöver luftas, städas inuti och och och… Men nu väntar hästarna! Ungarna gapar i dörren!

Ha en trevlig avslutning på kvällen.

garrilina
0

-4 och jag fryser, kan man vägra vinter? En arbetsdag kvar sedan är det helgFörvånad