Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 1118 ggr
StuteriSolo
0

Godmorgon 10-10-20

Godmorgon i landet!

Här häller regnet ner, hoppas det verkligen slutar nu på morgonen som utlovat.

Idag butiken, och ikväll frmorkväll. Pysseö före jobbet, finns en del att röja så vi kan börja riva i stallet.

[Croneld]
0

God morgon!
Sitter här vid ett tänt ljus på frukostbordet, mysiga stunder nu i den mörka hösten. Få se vad som sker idag. Ha det gott!

karisma
0

Morgon på er

Det har varit stökigt här på skogen så därför har jag inte varit inne och skrivit något Tiken som valpade fick efterbörd kvar och blev sjuk en valp var så liten att den inte orkade fast jag matade den varje timme Så sista veckan har bara snurrat inget har blivit gjort Nu är det nya tag måste få ordning på sista hagen så att alla kommer hem för för vintern och slippa köra ensilage till höger o vänster

ha en bra dag

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

PernillaJ
0

God morgon! Här vaknade jag till en oväntad decimeter SNÖ överallt. Attans, snöeländet skulle ju inte komma än på ett par dagar. Hoppas det här slaskar bort, bums. Jag skulle skjutsat några unghästar (inte mina) idag, men har fått skjuta upp det. Jag beger mig inte ut i det här väglaget med sommardäck, speciellt inte som jag numera bor på ett berg.

MagganS-B
0

God Morgon!

Här var det inte snö, men blött, blött! Regnet vräkte ner i går em. och i går kväll. Nu är det bara dis och dimma, får se om solen orkar igenom. Snö har SMHI lovat i morgon!

Måste en sväng till stan i dag, tomt i kylskåpet, skall passa på att göra lite andra ärenden också + att jag verkligen MÅSTE STÄDA! Köksgolvet ser värre ut än stallgången!

Ha en bra dag!

[Tjiwi]
0

Morron

Grått ute……

Själv har jag fått en jättehosta, var hemma igår från jobb och trodde det skulle göra mig bättre men hostan har tilltagit och ont i bröstet gör det med…suck!

Ha en bra dag i alla fall.

Tittut
0

God dag!

Inte bara jag som är risig ser jag.. Har legat hela dagen och är uppe och tar mig en skvätt te, får se om jag blir piggare.

Hoppas ni andra får en bra onsdag!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

PernillaJ
0

Mina fölungar Vala och Delling gillar snön i alla fall.

garrilina
0

God middag! Ops vad snö det kommit hos Pernilla i Dalarna, vi hade snöblandat regn i morse och det var så pass på backen att det var vitt. Nu lyser solen och det är snart borta tack och lov.

Jobbar lång dag och bilen har sonen så jag hoppas han hämtar upp mig när jag ska hem.

Krya på er ni som är krassliga och ha en bra fortsättning på dagen!