Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 509 ggr
garrilina
0

God Morgon 10-10-16

God Morgon! -5 ute i dag och vindstilla än så länge. Uppe med tuppen (ungtiken) idag fast det är lördag. Halva familjen drar snart till Boden med tom transport och kommer tillbaka i morgon med det senaste nytillskottet. Själv ska jag vintra in målarfärg och kaninner i dag hoppas hinna lite annat också.

Ha en bra lördag!

[Croneld]
0

Dubbeltråd idag:

**Stuteri solo
**Godmorogn i landet!

Blå himmel och solen på väg upp över skogen! KAllt ute, men då är det i alla fall inte kletigt.

Idag blir det Luleå och rådgivande hingstbedömining som funktionär, blir intressant att se vad jag ska göra och vad jag hinner se.

Sedan finns massor att göra här hemma, kanske går det att ta ut någon oskodd häst .

[Tjiwi]
0

Godmorgon

Fem minus här och frostigt, men sol, vackert!

Ska åka till ridhuset strax där en åttaårig liten tjej ska prova Njord, spännande!

Ikväll ska vi gå på "lokal", tro´t eller ej…..de har öppnat en krog nere i byn där de serverar lite käk oxå, så dit ska vi med grannarna och äta och så var det något uppträdande. Kan nog bli trevligt!

Tittut
0

God förmiddag!

Kallt och frostigt här också. Sonen ska köra KM i motocross idag, så Elin och jag ska åka upp och titta lite senare.

Har satt igång och skura badrummet. Skitgöra, men kul att se att det blir fint.

Hoppas alla får en fin lördag!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

[Croneld]
0

En tur till Sthlm idag blir det Men jhar hunnit rensa ut linneskåpet. massor av gammalt som ligger och samlar damm. Kusarna står och sover i solen, små smala strängar av snö ligger på ängarna.

Nu lite lunch innan avfärd.

Ha en bra dag!

MagganS-B
0

Alldeles vitt på marken i morse, flera minus och det har kommit några snökorn….USCH!

Måste en stund till Antikboden, sen tar vi hem pållarna på eftermiddagen när Kjell tagit upp vår båt som inte använts särskilt mycket denna sommar…..Skulle ha städat lite också, men skiten ligger nog kvar tills i morgon!

Ha en bra lördag!

Gnistra
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Go middag!

solsken änn, men himlen är ganska mulen så det blir nog annat väder under dagen. Själv har jag ännu lycko känslan kvar efter att Jessica och Cardero nu har blivit en av Färs o Frostas tallanger vid Flyinge under detta läsår. Ledig dag och ska nu åka till Hemse och handla lite och i kväll Dans i Hablilngbo med mat..

Ha det lungt i dag!

murkla
0

God förmiddag!

Igår kom den första snöflingorna i Malung. Och de frös på med -5.

I dag har de varit en fin höst dag, Många tar hand om sitt älgskött.

Har varit o gratta min mamma som fyllde år idag.

O nu ska de blir lite lungt tror jag!

Ha de s gott!

MagganS-B
0

# 6 Mums, Stenkyrkeäpplen! Finns bara på Gotland!