Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettallmänt
Läst 1645 ggr
Mixie
0

Mitt i Vallentuna

Russ på förstasidan på tidningen Mitt i vallentuna :) Kika gärna i artikeln ni som får hem tidningen, annars finns den på nätet här!

//Mickan

C-Ainerud
0

Juni är kändis! Tungan ute

Mixie
0

Jopp ;) Dom var mäkta imponerade över att jag körde över en 70 väg med häst varje gång jag skulle ut på tur!

//Mickan

GranoStall
0

Du ser rikitigt fundersam ut!!!!Flört

Mixie
0

Jaa, men vad tusan, dom kör ju så fort! Nä, men egentligen störs jag personligen inte av det! Juni klipper inte ens med öronen när långtradarna drar förbi men dom har ju en poäng på hon lyckades hitta en av de 800 bilder dom tog där jag iaf såg ut som att jag tyckte det var ett problem ;)

//Mickan

MagganS-B
0

"Ponnyn" står det, synd att dom (artikelförfttaren) inte fattade att det var ett RUSS! Hade varit bra reklam!

Mixie
0

Jag sa att hon var ett gotlandsruss, som dessutom tävlade på travet, men hon visste knappt vad fram och bak var så russ innebar nog inte mer än att det var en ponny! tyvärr!

//Mickan

[bsmx]
0

#5 eller hur !!! ändå är Vallentuna Sveriges hästtätaste kommun, så lite bättre borde reportern förstå Tungan ute

Men fan va de kör på den där vägen!! tror den är klassad som en av de farligaste i Sthlmstrakten, men det kanske stod i artikeln (om han nu hade koll på det) texten var för liten för jag skulle kunna läsa.

murkla
0

Vad är de för tidning ni pratar om?

Mixie
0

Vallentunas lokaltidning, kolla länken Cool

//Mickan