God Morgon 10-10-14
God Morgon! Blåser isvindar ute, har varit ut med 3 av hundarna och den ena har sedan åkt med husse till skogen för att spåra älg, sista dagen denna vecka. Sonen har skjutsat dottern till tåget och själv ska jag ta med 4:e hunden ut och släppa ut hästarna. Åker senare till jobbet i dag då den klass jag har på morgonen är på prao. Blir sen dag i dag också då jag har en evk i em.
Nu väntar de på mig därute. Hoppas deras hösilage kommer ligga kvar i hagarna.
Ha en bra dag!
Blött och båsigt vare här och lite disigt. Typiskt en grå oktoberdag, på med ulltröjan.
Intressanta fakta om oktober 2010. Årets oktober har 5 fredagar, 5 lördagar, och 5 söndagar. Det händer en gång vart 823 år

Godmorgon i landet!
Här är världen vit, och det snöar fortfarande. Snön lär väl inte ligga kvar, det är runt noll bara.
Ska göra klart det sista på vinterhagen, försökte igår morse, men att hitta verktyg är ju ingen lek i den här oredan! Simon och Sara ska ta hem hästarna i eftermiddag, så på något vis måste jag mickla ihop det hela.
Annars är det butiken och sedan hinner man inte så mycket mer.

Morgon
Regnade vid fem då jag var ute och fodrade de fick stå inne så jag ska snart släppa ut Vandrar omkring som en zombi men nu har iallafall tempen gått ner på tiken Eligt de lärda så ska de valpa inom 24 timmar får hoppas på det Så vi kan återgå till normala dagar
ha det där ute
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
# 3 Lycka till med vossisarna!
Har varit ute en kortsväng med hundarna idag. Tunnade ur lite och tog den korta vägen i småregnet.
Ska iväg och jobba och ev med Elin till VC, får se vad som sker. Annars en helt vanlig, men lite grå, torsdag.
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~