Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 861 ggr
karisma
0

God morgon 20101013

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Morgon på er

Igår kväll slog det till och blev -3 och vattenslagen frös, men det vände vid midnatt och blev + igen. Börjar lida av sömnbrist efter flera nätters dålig sömn pga valpning inväntas. Fast jag är vaken så många timmar så blir det inget gjort bara virrar omkring (mer än vanligt) Skyller på att det är jobbigt att avbryta allt och gå in för kolla på tik men det är nog ålder som spelar mig ett spratt. Nu är det dax att släppa ut hästarna och kolla de andra Tror jag vilar en stund på dagen med Krisen

ha det där ute

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

StuteriSolo
0

Godmorgon i landet!

Fruset ute, spisen tänd och frukostdags.

Idag butiken, sedan farmorkväll. Ska göra klart det sista i vinterhagen så vi kan ta hem hästarna, de bör ha ätit upp balen imorgon.

MagganS-B
0

God Morgon!

Här var det också - 4 ett tag sent i gårkväll, men nu på morgonen var det mulet och frosten borta!

Måste kolla efter nya grindar på nätet, eftersom hästarna skall hem från skogen snart…..Senare i dag blir det tandläkarbesök, har bitit av en bit av en kindtand, inte kul! Och dyrt!

Ha en bra onsdag!

Tittut
0

God förmiddag!

Har nyss kommit in efter morgonens hundpromenad och ska sätta en bröddeg innan jag sätter fart med passen.

Solen skiner här, så det ser ut att bli en kall men fin dag.

Ha en bra onsdag runt om i landet.

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

[Croneld]
0

Trött och hes i halsen, lite varmt i en kopp och lite vila sen ut till kusarna.Glad