- Travronden, läser det sportsliga (skippar allt om spel)
- Ridsport, för allmänartiklarna och avelsdelen
- EquiLibris, fördjupningsartiklar om veterinärt
- Gotlandsrusset, förklaring överflödig
Ibland Hästen, förr PonnyRonden, gärna engelskspråkiga hästtidningar när jag kommer över dem… är nog allätare.
Jag läser den amerikanska tidningen Horse Illustrated och så Gotlandsrusset så klart. Gillar HI då den ger en inblick i de flesta hästsportgrenarna och ger massor av bra träningstips från framgångsrika människor i de olika grenarna.
Läste Ridsport när jag bodde hemma, vill prenumerera men det får vänta tills jag studerat färdigt.

Tidningen Ridsport och Gotlands russet är de jag studerar nogrant och tar mig tid med.
Själv älskade jag Min Häst när jag var yngre och var jätte glad när Jessica var liten o läste den, för då var det enkelt att få vara nostalgisk!

Jag läser
Foderbladet Häst
EquiLibris
HästMagazinet
Samt gotlandsrusset
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
Gotlandsrusset förstås!!
Ridsport köper jag bara då det är något särskilt i den jag vill läsa.
Gotlandsrusset, så klart! Köper sen lite som det faller sig, när det är nåt intressant. Finns ju mycket att läsa på nätet också! Ponnyronden, när den fanns, var också en bra tidning!

Jag läser själv Hästfocus, bloggar även på deras hemsida om mina ponnysar och vad vi pysslar med. ( kan även skvallra om att de kommer en serie i nästkommande nummer, om vägen till kvalet, samt at jag kan lova er att de kommer bli russ på omslaget
!)
#7 Oj va roligt! :) Ser fram emot att läsa det då. :)

8#, ja, jag tycker personligen att de är jättekul att de vill uppmärksamma shettis och russ och har ett intresse för ponnytrav :)