God Morgon 2010-10-09
God Morgon, var jag först i dag????? 
Dimman ligger tät som gröt i dag, fast solen försöker bryta sig igenom. Fin dag med sol är lovat!
I dag skall jag städa bort dammet från det nylagda golvet i sovrumet och fodra hästarna, i övrigt en "blank" dag som bli vad jag gör den till, skönt!
Gotlänningen Olle gick vidare i Idol, bra!
Ha en riktigt bra lördag!
Stuteri Solo (från en dubbeltråd)
Godmorgon i landet!
Moln övre sjön, kan vara dimma idag igen, det återstår att se, solen är framme över skogen så..
Vi fryser inte inne idag heller, nya spisen är tre gånger så effektiv som den gamla. Tyvärr blir det litet sämre att laga mat på den men man kan ju inte få allt.
Butiken idag, Peter ska iväg med slutlig destination Alvesta. Få se vad som hinns med i eftermiddag.
God morgon!
Skönt med en ledig dag nu lite morgonkaffe innan jag går ut för lite sysslor.
Ha en bra dag alla!

God Morgon! Grått och dimmigt allt är fuktigt. Om den utlovade solen orkar ta sig igenom får vi se. Har fått en liten sovmorgon idag, skönt. I dag blir det ute hela dagen, ska bl.a. fixa i transporten för i morgon blir det bergsåker för sista tävlingsdagen för i år. Vi ska även hämta hem de sista två shettisarna från det bete de gått på i en dryg månad. V75 på Hagmyren men vi har sagt ifrån parkeringen och det blir tvtittande på tävlingarna i stället, kändes inte som vi har tid.
Ha en bra lördag!
God förmiddag
Blev sovmorgon här efter utsläpp i morse…..gött!!
Ska fortsätta pyssla lite här inne idag bla, ha det så bra!
God eftermiddag!
Har varit med Pontus och fotograferat hans framfart på crossbanan. Stannade och köpte morötter åt hästarna och tuggben åt hundarna, sedan en fin tömkörningstur med Movitz och en fin ridtur med Tutan. Känns som man kan sätta sig med en kopp kaffe snart med gott samvete.
Ha en fin lördag!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

God kväll
Här har det varit underbart väder hela dagen en riktigt go höstdag.
Jag har fått städat i garaget bland hästsakerna , så nu är där fint och allt ligger i ordning igen , undra hur länge det håller , dottern är duktig på att lägga saker där hon stod sist ;)
Snart är det mat och lite slappe tid framför tvn
I morgon är det tävlingar i Åby :D