Godmorgon 10-10-08
Godmorgon i landet!
Himlen är mulen, ochd et är varmt ute idag med, gör inget alls 
Köksspispen installerad och testad, nu kan vi elda för värme i HELA huset, även utbyggnadens vattenburna golvvärme. Det är varmt i köket idag, underbart!!
Peter ska iväg och lasta ett lass till skåne, idag blir det finland nästa. Betydligt närmare än att åka till Kiruna iaf som häromdagen…
För min del butiken och en förhoppning om fler kunder, med alla vägar uppgrävda och avstängda i stan är det oerhört dåligt med kunder.
God morgon!
Äntligen fredag, slutar tidigt och ska njuta lite i etfermiddag i skogen. Ska nog ut och köra en sväng i helgen, om Toffan får plats i rockarden.
Den är ganska smal.
Ha en bra höstdag alla russvänner!
Morrn!
Varmt, fuktigt och grått ute, men det regnar i alla fall inte som igår.
Har lite passjobb på schemat idag. Får se hur långt jag hinner i högen, det tar sin lilla tid.
Ha en bra fredag, är det väl ändå idag? Tror jag hunnit ikapp.
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
Morron
Grått, grått, grått…….
Lite kaffe och tidningen nu……

God morgon , även här är de lite grått och trist men de ska bli bättre väder.
Idag ska sonen till fotortopedstekniska och jag ska även då passa på att lämna in så jag får ett par inlägg till själv med :D
Ska försöka se om jag kan trassla lite man på några shettisar idag med , men får ju ta de lugnt med handen , ska ju jobba med den lite lätt nu ju ;)
Ha en bra fredag

Det är underbart väder här nu, det var bara dimmoln som simmade runt på himlen! Och det har slutat blåsa, så jag och vovvarna hade en underbar promenad i skogen!
Godmorgon! Här väntar nu äntligen frukost, efter lite morgon bestyr så som skicka ungar till skolan, rasta vovvar och ringa samtal. I helgen väntas häst ï olika färg o form.
Ha en trevlig dag i russens värld! Samt en toppen helg!
God Förmiddag!
Kaffet urdrucket, varmt ute och lite dimmigt och grått, en riktig höstdag…..
Först väntar hästarna på sitt hö, sen skall jag städa bort allt skräp och damm i sovrummet.
Håll tummarna för Olle i IDOL i kväll!
Ha en bra fredag!

God förmiddag! Dimmigt och blött, hade hoppats på torkväder…
Har nu gjort den sista lektionen för denna vecka, lite skrivjobb nu och sedan åker jag hem.
Ha en bra fredag!