Godmorgon 10-10-07
Godmorgon i landet!
Idag ser jag inte om himlen är mulen eller inte, det måste betyda att det nog är höst…
Igår fick vi se solen iaf
att huset sedan höll på att blåsa bort igår kväll är en annan sak.
Kotknackade och rejält bättre, dock inte helt bra. Men jag kanske kan rida i helgen, vi får se.
Butiken idag, och på fm kommer rörkörkaren och kopplar in vår kökspanna!! Jubel och applåder, nu får vi testa vår nya spis!!!!
God morgon! Ska strax gå ut till hästarna, väntar bara på att det ska bli lite ledljus så jag kan se vart jag går. Grävlingarna har inte kommit till ro ännu och de brukar flytta från kullen när hästarna släpps in i vinterhagen.
Morron
Mörkt och grått och halv storm ute……..usch!!
Ska vara inne ett tag och ta och baka lite gifflar efter frukosten tror jag, ha en bra dag.
Blåser och har sig, inget kul…
Ska fixa en stund och sedan iväg och jobba, innan Elin och kompis ska hämtas.
Ha en bra onsdag!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
Stormigt här, fy sjutton vad kallt. Måste ut och hämta in mer ved. Sen ett annat måste: S T Ä D A! En dotter tar med kompis hem idag… Så jag bara måste röja av liite iaf.
Hästar då? Mår nog bra där borta vid stallet. Hunden som försvann i förrgår kom tillrätta efter 22 långa timmar och återfanns vid stallet, frisk, pigg och glad. Men ack vad hon sovit sen dess. En skolstjuts chaufför hade sett henne en bra bit från både mig och stallet. PHU! Jag slapp iaf störa storasyster under hennes semester med tråkiga nyheter. S K Ö N T!
Ha en bra dag runt om i världen med och utan russ.
God Förmiddag…..
# 3 Liselotte, du har missat en dag…..så blir det när man har mycket att göra!
Här blåser som bara den också, man tror man skall flyga bort när man går ut! Måste lägga hästarnas hö inne i skogen, annars ligger det överallt utom i hagen…..
Nytt golv i sovrummet nästan klart i går, nu fattas bara dom nya sängarna!
Ha en bra torsdag!

God morgon! I dag var det regn så det blev regntäcken på de frusna varmbloden. De sista tre som ej flyttat in på nätterna får nog gå in i kväll, blir bara de fyra yngre hingstarna i utedriften kvar ute på nätterna. de får vänta ett tag till innan de får gå in.
Ha en bra dag!

God förmiddag.
Här regnar det idag och de gör väl inte så mycket när man har sått ny vall ;)
Ska bli fint väder i morgon igen.
Har varit hos arbetsterapeften och allt såg fint ut , skönt att de man tränar gör lite nytta ;)
Idag ska jag fixa med tvätten inomhus och även försöka uppdatera hemsidan lite granna :D

God förmiddag!
Idag är det verkligen hurva-väder. Perfekt för att städa, hahaha, och vem vill det?
Ikväll blir det att åka till banan med guldklimpen, en klump skulle jag kanske skriva för han är lite tjock, vi jobbar på det
.
Till helgen kommer det upp inredning i mitt stall, thjoho, äntligen! Som jag har målat, jag tror jag får allergiska reaktioner när man pratar om att måla, hihi.
ha en bra dag!