Godmorgon 10-10-02
Godmorgon i landet!
Mulen himmel, ingen nattrfost! Ingen ström till vattnet heller, men det var bara jordfelsbrytaren som löst ut, igen.
Butiken halva dagen idag, sedan får vi se vad som hittas på. Hästarna borde motioneras, och marsvinen borde få nya burar och och och
God morgon!
Här är det frost i gräset och dimmigt värre. Hoppas på en fin dag då nya hagens ska kollas och hästarna flyttas, måla klart det sista på vindskyddet, städa i trädgården och sedan avslutas kvällen med kalas hos grannen som fyller "jämt". Kul!
Lycka till idag med alla evenemang, speciellt till fina Ariel som i veckan flyttade till sin nya ägare och redan idag ska på utställning. Jag och mamma Ada håller tummarna!
God Morgon!
Kommer att bli en fin dag, solen skiner! I natt har det varit nära frost, + 1,8 grader för en stund sen…..dags att ta in pelargonier, fuchsior och änglatrumpet…..
Hästarna har stått inne i natt, fölisarna blev chippade i går, så jag ville ha lite koll på dom. Skall plocka bort några kardborrar bara, sen får dom gå upp i skogen igen…..Chippningen och svansryckningen gick som en dans, bara Dynar som slog en riktig bakut, humör finns!
Ha en bra lördag, i kväll blir det fest!

God eftermiddag! Här skiner solen efter en dimmig morgon och dag. har varit en tripp till Sundsvall i dag, dottern hade tenta och vi passade på att bl.a. titta på en tvättmaskin till stallet, sambon tröttnade på att försöka laga den gamla och körde den på tippen i går. Blev även Höganästallrikar för 19:- st. på en outletbutik. Nu blir det stallet och lite fix där.
Ha en bra fortsättning på lördagen!

God efter middag
Här har det varit bandy träning med minsta sonen , sen in på banan med Amanda och Olympia och Tigris , nu är de lite slappe tid sen blir det kina mat ikväll till mig och Mc Donalds till Albin de 2 stora barnen är inte hemma och vet inte när mannen kommer hem idag från Ven.
Croneld ha de så kul i kväll :D