Godmorgon 10-09-30
Godmorgon i landet!
Här är det dimma, och solen är på väg upp, naturen är så vacker och jag har inte kameran hemma, den är fortfarande på jobbet.
Idag blir det långdag, det är tjejkväll på stan och alla butiker har öppet till 22.00, det bussas folk från oreterna runt omkmring och det går bussar in till stan från byarna(de slutar gå vid sex annars) alla har massa fina erbjudanden och stan är proppfull med folk.

Morgon på er
Vitt på marken och klar himmel -1 Ja nu är hösten här med alla fina färger Idag ska lill hunden till vet och få en spruta bara 10-14 dagar kvar till valpning Fortsätter med höströjningen som alldrig tar slut
ha det där ute
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
Morrn!
Hur är det Malin, är du laddad inför lördagen? Plura vilar sig i form, bara så att du vet….
Här är det kallt och vackert. Ska knappa lite betäckningar och åka iväg och jobba. Hoppas hinna med lite pass också innan Movitz kommer hem ikväll. Ska bli skönt att få en häst till samlad till de andra.
Hoppas ni får en bra torsdag!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
Morron
Här är det kallt!! Frost för första gången…..minus fortfarande, hua!!
Fårklipparen kom nu, de ska bli höstfina. Körning med Njord senare innan jobb, en vanlig dag alltså.
Ha det!

# 2 Laddad vet inte det Tycker alldrig tiden räcker till för inte har jag många djur, vägrar räkna dem
Känner du igen knät som hunden sitter i ? Det är några år sedan det var på den tiden du & jag behövde en gps på heden
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
Hallå i landet!
Inget minus här ännu, tack och lov! Kan kanske bli en fin dag så småningom, fast just nu är det ganska grått. Måste handla lite i dag, skall ha främmande på lördag-kväll…..sen blir det nog en skogstur! 
Ha en bra dag!
# 4 Klart jag gör, det är Ewe!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus

God förmiddag! Har precis haft 2 timmar slöjd med en av årets nior, en klass som man kommer ha med sig minnen från i framtiden, enbart positiva. Frost ute i morse även i dag. Fick precis reda på att vet. är på väg ut för att kolla vårt varmblodssto som inte ser okey ut. Tur att dottern är hemma i dag.
ha en bra dag!