Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 719 ggr
StuteriSolo
0

God morgon 10-09-29

God morgon i landet!

Blå himmel med litet moln, solen på väg upp, ingen nattfrost inatt.

IDag blir det butiken, och ikväll farmorkväll. Få se om jag hinner börja skruva ner banden i trädgårdshagen idag, nu är skruvdragaren laddad iaf, varför är batteriet alltid tomt när man ska ha den?

garrilina
0

God Morgon! Stjärnklart och rejält med frost nu på morgonen. Har precis kommit till jobbet en timme innan skolan börjar fyllas. Skjutsade dottern till tåget och då blir det tidig start på morgonen. Hövslagarinnan kommer för att sko Miranda så hon fick stå inne.

Nu ska jag måla 2 ramar innan jag ska gå ner och hämta de otroligt trevliga 9-åringarna för veckans slöjdlektion. Lång dag i dag med IUP jobb på em.

Ha en bra dag!

Tittut
0

Morrn!

Kallt här, ser nästan lite frostlikt ut, men det har nog inte varit riktigt så kallt.

Ska på chipmärkningsturné idag, fem varmblod och två russföl ska klaras av.

Ha en bra onsdag!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

VeronicaP
0

#0 Nä de kan man fråga sig :D

Idag vid 8 tiden ska jag ringa veterinären och se om jag kan få tid för min welsh hingst so åkte på stryk i går av en shettis , två tänder rök och lite sår.

Ska vara hos distriktsköterskan vid halv 9 och förhoppningsvis tar de stygnen i min hand idag.

Annars händer väl inte så mycket här hemma, vädret är fint i alla fall :D

[Tjiwi]
0

Morron

Idag var det slut på sol….grått igen, trevligt så länge det varade.

Ska ta och städa lite idag igen…och köra Njord innan jobbet.

Ha en bra onsdag.

MagganS-B
0

God Förmiddag!

Här skiner solen mellan molnen och det bir förhoppningsvis en ganska fin dag. Massor av äpplen har blåst av träden, skall ta vara på dom finaste, resten går som hästmat…..Kanske det hinns med en tur i svamparnas rike också! Jag har aldrig sett så mycket trattisar och trumpetsvamp som i år…..

Ha en bra dag!

[Croneld]
0

God kväll! Har varit ute hos kusarna och kollat dem i den vackra kvällsolen, och tvättat ett lite sår.