Godmorgon 10-09-28
Godmorgon i landet!
Frostigt ute idag med, men inte lika djupfryst som igår.
Idag butiken och sedan vad som hinns med. SImon får ge hästarna en ny bal, de har redan ätit upp, blir litet skillnad med en stor häst också!
Här blåser det som sjutton, skönt att kaninerna fick flytta in igår. Ny dag nya äventyr.

God morgon! Frostigt, +2 grader och solsken som är på väg upp över trädtopparna. Jag ska åka till bilverkstaden med min gamla Volvo som börjat uppföra sig märkligt, ska bli intressant att se vad det blir för diagnos. Sedan några timmars arbete. Är inte helt klar över hur jag ska ta mig mellan A, B och C om jag nu blir utan bil - men det löser sig väl.
God morgon! Här är det molnigt , det blir hästarna på fm. och jobb på em. sen ett föredrag med mindfulness ikväll.
God förmiddag.
Barnen har studiedag idag också, så det blev en välbehövligt sovmorgon idag också. Får se vad dagen har i sin linda.
Hoppas alla får en fin dag!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

God morgon!
Här är det en fin höstdag. På dagens schema står det kemiplugg, annonsskrivningar, fix med marsvin och hästar och lite motionering av de sistnämnda med L senare idag.
Ha en bra dag

God förmiddag!
Här blåser det riktigt bra och regnet hotar att blöta ner oss! Det är så att flera hästar har fått fram ute täcken i dag, för vår hage är rejält öppen inga träd om mycke åkrar.
Själv ska jag åka till Visby kongresshall i kväll på en föreläsning, "hjärnan styr spelet" om hur vi kan vända negativ kritik och press till något riktigt bra ,osv.
God eftermidda
Ja, de känns att de är på gånga att bli kallare men vet ej någon temp. Men var burra kallt. Men friskt ute.
Stallstjänst o sedan ut på en skritt tur i skogen med backträning up o ner. Bra för sitsen…
Mysig o trevligt. Haft några kärnämen och nu väntar jag på kvälls matten ..
Ha de bra..