God morgon 2010-09-27
Utedag här, med idrottsaktiviteter på jobbet så ska ladda med underställ för att inte frysa. Sen när jag kommer hem blir det att måla vindskyddet så det är klart för vintern.
Ha en bra höstdag!

Godmorgon i landet!
Solen på väg upp, en minus ute. Snart dags för långkalsonger igen!
Idag blir det butiken och sedan handla och middag och så är dagen slut. Sara ska försöka få med sig någon kompis hem så några hästar får litet motion.
Peter är iväg och lastar idag för vidare färd söderut.
God Morgon!
Blåst och mulet, regnet kommer säkert också……
Skall en sväng till stan och Tofta Möbler bl.a. Annars bara en vanlig måndag!
Ha det i landet!

God förmiddag! Något off i dag, var till Östersund i går på ponnytrav, åkte 7.30 och hemma 20.30. Granntjejen hade fixat allt hemma med hästar och hundar så det var bara att lasta ur och ställa dem i boxarna, Skönt. En fin höstdag med sol och andra dagen med frost och skrap av bilrutor. Ska åka iväg och hämta en pall med torvströ efter jobbet, börjar bli dax att stalla in alla.
Ha en bra dag!
Hej alla!
Hemma igen efter en fin helg i Falkenberg med många duktiga russekipage. Bra jobbat, hörrni!!
Nu ska det bara sättas igång med rapportering. Vet vad jag har att vänta resten av dagen.
Ha en bra måndag!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

God morgon .
Här är man också sliten idag efter en låååång tur till Eskilstuna, så idag ska återhämta mig , inte klokt att man ska behöva göra det , men så är det ibland när inte kroppen vill som en annan.
Min pappa plöjer upp 3 hagar som ska sås om :D

God eftermiddag! Jag har assisterat hos goda vänner vid mass-kastration, nu är "Blodiga Måndagen" avklarad. Fyra ettårshingstar är numera ettårsvalacker. Nu håller vi tummarna för att de klarar sig från komplikationer. Efteråt serverades jättegod lunch med äppelkaka till dessert - mums!

#7 Kastration/lunch hmmm…

#8 Då skulle du sett vad hundarna lunchade på…