ungponny championat
Nu i helgen avgörs ungponny championat i Falkenberg, jag ser att tre godkända russhingstar ska ut och visa upp sig men undrar om nån vet om det är fler russ som ska starta?
Passar också på att önska de startande LYCKA TILL!!!

Lycka till Maja & Njord även de andra 
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
Vilka fler är det?
Lycka till alla!

Njord 612, Exact 630 och Bonus 632 ska dit …
Fåglabäcks Inez är anmäld till att vara med, men hon har blivit lite halt så vi får se om hon kommer fram…

#4 Rätt Ia hoppas alla håller tummarna för våra russ.
Njord 612 i dressyr
Exact 630 i hoppning (uppsutten)
Bonus 632 i löshoppning
Det kanske är fler russ, men jag känner inte till namnen.
Startlistan finns på www.ungponny.se

Lycka till alla russ!

Tack, det känns nervöst men det ska också bli kul. För mig är detta en helt annan värld än jag är van vid.

Lycka till allihop! Hade varit kul att ser er! Gör gärna ett reportage till tidningen Gotlandsruss sen! Kan tipsa om Avelsbitens avelsclinic i samband med championaten! Gratis dessutom- tror det blir intressant!
kul lycka till.

Lycka till 

Hästen tvättad och bussen packad, dags för sängen inför en tidig avresa. Lycka till ni som hinner gå ut innan jag anländer.

Stort lycka till idag! Hoppas någon kan stilla vår nyfikenhet med resultat under dagen.
"En lögn kommer alltid ikapp en förr eller senare, därför är lögner helt meningslösa"
-Medarbetare i Singelföräldrar-

Har inga poäng men har för mig att Inez fick bra betalt. Grattis Anni

Fåglabäcks Inez fick poängen 888 och vi är jättenöjda! Hon har uppfört sig exemplariskt hela dagen. Hon visar verkligen att russ KAN…. Jag tror vi hamnade på en delad åttonde plats till slut….

Grattis.
Bonus fick 3 x 7, han hade lite svårt med koncentrationen bland alla hästar men vi är nöjda med honom.

Exact å Alice gjorde en strålande första dag med en felfri runda och precis utanför placering. Får se hur det går imorgon men nu har vi ett kval till Ungponny SM i Strömholm klart iaf. Hade varit klart tidigare om man bara kommit ihåg att köpa kvalkort…
Bild från september när han vann Talang 2010 med lilla Alice som då hade ridit honom 3 ggr.
Spirit (e Silverboy) har gjort en kanonfinrunda på 6-åringarnas dressyrbana. Fick ihop 66% och ligger tvåa på det efter dag 1 (bara en placerad tyvärr).
Njord har oxå gjort en fin runda med 65,?%, klart godkänt.
Inez såg jättefin ut! Bonus har kapacitet men var lite ofokuserad för dagen, men visade upp kanonfin trav (som inte bedömdes) som domaren inte kunde låta bli att kommentera. :-))
Vet inte hur det gick på Årets Ponny…
Nu ska vi ladda för dag två. Grabben är cool på tävlingsplatsen, ligger å sover å äter som en häst… Lugn som en filbunke på vägen hit trots punktering 01.30 å vi fick ringa bärgare. Så kan det gå…
//M & Co

Årets ponny blev Svensk rid ponny! Kan inte namnet ?

Clarizza - russrepresentant i Årets Ponny - kom på en hedrande tredjeplats!

Kul med många fina prestationer av russen, lycka till ni som även ska ut och presterai dag.

Heja russen, kanonbra dag!
"En lögn kommer alltid ikapp en förr eller senare, därför är lögner helt meningslösa"
-Medarbetare i Singelföräldrar-

Vet att Njord följde upp gårdagen med en ännu bättre prestation i dag på morgonen. Grattis Ia till din fina hingst och fina ambasadör för russet.
Tack ska ni ha!
Alla russen på finalen har skött sig superbra. man blir så stolt över dom alla!
Idag gick det bättre för Njord, 67,8 % och vi är så nöjda. Dessa ritter är de bästa han gjort. Den muntliga kritiken var så bra att jag började gråta, jag är så otroligt glad och stolt över min fina hingst. Tänk att det gått så här bra och han som bara är riden sedan april!
Spirit gjorde en jättefin ritt idag med.
Exact petade ett men gjorde en kanon ritt med sin lilla ryttare och kom totalt tre, jättebra.
Vi har haft det jättebra, Maja, jag och Njord hos Carola, TACK Carola för det. Vi hann även med en shoppingtur i går kväll på Gekås förstås.