Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikett: allmänt
Läst 1444 ggr
Angel
0

"Välja" domare till premieringen

Någon mer än jag som kikar på vem som dömer när ni anmäler till sto-premiering? Kanske tom byter plats pga detta, och inte åker till närmaste stället trots att datumet passar?

Jag kan iaf erkänna att jag gör så :)

Har ett 3-årssto jag ska visa, men funderar nu helt seriöst på att strunta i att åka pga domar-byte. Och nej, det är inte för att jag är rädd att få dåliga poäng - utan lite mer personligt. Känner mig lite lurad..

PernillaJ
0

Gilla läget. Eller prata med arrangören och be att få flytta till Vreta (Östergötland, premieringsförrättare Morgan Johnsson) veckan efter? Årets absolut sista sommarpremiering.

karisma
0

Tänk på stoet det är i år hon är 3-år Lägg dina personliga åsikter åt sidan Lycka till med ditt beslutGlad

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Fidelia
0

Har jag många 3-åringar kollar jag självklart och sorterar innan jag anmäler. Men jag skulle aldrig lämna de platser jag brukar åka till i normala fall för att byta domare. Jag har ju rätt bra där jag bor med 4 olika möjligheter på nära (inom 20mil) håll.

I ditt fall skulle jag nog ändå inte byta. Har själv en domare jag inte tycker jättebra om. Men h*n dömde ändå min häst rättvist Flört

ryttarn
0

HAr aldrig bytt premeringsplats pga dommare. Däremot bytte vi i år från Arvika till Örebro. Detta trots att vi har 4 mil till Arvika och 15 till örebro. Detta berodde helt enkelt på visningsunderlaget som är under all kritik i Arvika.

Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus

Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!

Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

www.isil.se

VeronicaP
0

Helt ärlig sa har jag en domare som jag inte vill visa för och anmäler inte dit , men de är nog eg lite mer personligt jag gillar inte domarens sätt och bemötande mot folk

Angel
0

#5 Det är problemet jag har.. Bemötandet… Vill inte ha den känslan igen jag fått pga detta, känner att gång var en gång för mkt