"Välja" domare till premieringen
Någon mer än jag som kikar på vem som dömer när ni anmäler till sto-premiering? Kanske tom byter plats pga detta, och inte åker till närmaste stället trots att datumet passar?
Jag kan iaf erkänna att jag gör så :)
Har ett 3-årssto jag ska visa, men funderar nu helt seriöst på att strunta i att åka pga domar-byte. Och nej, det är inte för att jag är rädd att få dåliga poäng - utan lite mer personligt. Känner mig lite lurad..

Gilla läget. Eller prata med arrangören och be att få flytta till Vreta (Östergötland, premieringsförrättare Morgan Johnsson) veckan efter? Årets absolut sista sommarpremiering.

Tänk på stoet det är i år hon är 3-år Lägg dina personliga åsikter åt sidan Lycka till med ditt beslut
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

Har jag många 3-åringar kollar jag självklart och sorterar innan jag anmäler. Men jag skulle aldrig lämna de platser jag brukar åka till i normala fall för att byta domare. Jag har ju rätt bra där jag bor med 4 olika möjligheter på nära (inom 20mil) håll.
I ditt fall skulle jag nog ändå inte byta. Har själv en domare jag inte tycker jättebra om. Men h*n dömde ändå min häst rättvist 

HAr aldrig bytt premeringsplats pga dommare. Däremot bytte vi i år från Arvika till Örebro. Detta trots att vi har 4 mil till Arvika och 15 till örebro. Detta berodde helt enkelt på visningsunderlaget som är under all kritik i Arvika.
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

Helt ärlig sa har jag en domare som jag inte vill visa för och anmäler inte dit , men de är nog eg lite mer personligt jag gillar inte domarens sätt och bemötande mot folk

#5 Det är problemet jag har.. Bemötandet… Vill inte ha den känslan igen jag fått pga detta, känner att gång var en gång för mkt