Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 1208 ggr
karisma
0

God morgon 2010-09-15

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Morgon på er

Svart ute med duggregn och + 15 Vaknade av att huvudet är stressat av alla måsten Hagjobb som jag alldrig gör klart får bli förmiddagens jobb sedan kommer vet och dräktighetsundersöker ett sto som ska gå hem. Till kvällen styrelsemöte innan dess ska jag försöka med lite hästjobb och lämna lånebil samt rockard för lite utböjning av skaklar Tror den här dagen åxå går men jag lever på minnena från helgen

ha det där ute

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

StuteriSolo
0

Godmorgon i landet!

Här är himlen grå och det regnar, fy och usch.

Sara och jag hann ut och rida igår kväll, det regnade inte men hann bli mörkt innan vi var tillbaka. Vinterhagen börjar närma sig färdig, liksom betet, det ser helt färdigt ut…

Idag kotknackaren före jobbet, ikväll farmorkväll.

[Croneld]
0

God morgon!
Här ska det också jobbas, och sen ska jag hämta hem Cherie med föl som varit hos hingsten. Flört # 0 Så vi får hoppas på att hon är dräktig.
Ha det gott!

Gnistra
0

God morgon!

Det är tänkt att vi ska ta upp morötter i dag, ,men vi får se hur det går i detta väder.. Försöka ska vi i alla fall. Det käns inge vidare att  just nu sitta inne o titta ut och veta att det blir en blåsig o regnig dag där ute.

Ha det bra!

[Tjiwi]
0

Morron

Grått efter regn i natt. Ska ta och tömköra Njord lite och jobba honom i galopp idag. Sedan blir det att åka in till stan lite tidigare, ska upp och lämna rollatorn till far innan jobb.

Ha en bra onsdag.

MagganS-B
0

God Förmiddag!

Regn, regn, regn! Regnmätaren är full! Min stackars tvätt som hänger ute är mycket blötare i dag än i går! Skall åka till stan en sväng för lite shopping av mat mm. mm.

Ha en bra dag trots vädret…..

Tittut
0

# 0 Härlig bild!

En massa måsten avklarade på morgonen, skönt!

Tror jag ska ut och skotta ur vinterns fårbädd innan nästa vinter. Känns sådär, men måste göras…

Ha en bra onsdag!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Gurkane
0

#5 min tvätt är också blöt, rinner nog om den t.o.m…

Vad som händer o sker här vet jag inte riktigt ännu. Lite sjukt och lojt bland familjemedlemmar.

Frostlugg åkte hem till stallet igårkväll så nu är jag hästlös här hemma. Dessto fler vid borta vid stallet.

murkla
0

God förmidda!

Ja nu är de tydligen min tur att vara förkyld o ha ont i halsen.

Vad gör de nu d'r de snart är helg…

Uppehåll men regnet hänger i luften känns de som i Färgeland.

Vet inte vad jag ska skriva mer…