Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 601 ggr
StuteriSolo
0

Godmorgon 10-09-14

Godmorgon i landet!

Himlen är blå med grå molntussar, solen lyser på trädtopparna på andra sidan sjön, det är ett så fantastiskt ljus, och jag har kameran på jobbet…

Sara och Ida vr ut med MYsli och Röros igår, Röros börjar vara riktigt duktig nu! Snart kansek vi kan börja köra henne också, hon har börjat acceptera att det inte är hon som får betsämma allt.

Idag butiken och planen är att rida Flisan och Trixi i kväll.

Gnistra
0

God morgon!

Super fint väder o ledig från jobbet, kan det bli bättre? Jo, för jag slipper inte att jobba ändå, ska stå på morots upptagaren för att det saknas folk… Hur som hoppas på att vädret håller i sig även mot kvällen, då jag ska ut o köra russ!

Lite häftigt händer i kväll, då Jessica o Cadero ska träna för Peter Eriksson och vist skulle jag vilja vara med o se, men det kan jag ju glömma! 

Ha det bra i dag!

Tittut
0

Morrn!

Barnen i skolan och lugnt i huset. Diverse arbete att klara av som vanligt innan kvällens utvecklingssamtal och gympapass. Det senare är dotras, inte mitt, även om jag nog skulle behöva det bättre än henne.

Ha en bra tisdag!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

[Tjiwi]
0

Morron

Strålande sol här med, härligt!

Efter kaffet bär det av ner till ridhuset med Njord där Maja ska rida. Sedan åker vi till svärfar vid lunch där det är kalas, han blir 80 idag!

karisma
0

Morgon där ute

Börjar återhämta mig efter min helg i Grebo. Tror åldern har tagit ut sin rätt man årkar inte lika mycket som förr. Ska fortsåtta att fixa inför hösten sedan lite hästjobb

ha det där ute

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

[Croneld]
0

Nu har jag kommit hem från dagens aktiviteter och toppat det med kvällspasset med hästarna. Så nu blir det sängen!