God morgon 2010-09-12
Lite duggregn här i Roslagen är vad vädret erbjuder. Idag ska vi iordningställa dotterns rum. Vi kom hem sent igår. Vi hann både med Arninge, Rissne och Svartsjö där vi fick mat och senare Ikea och Mc Mums.
Svarta damen i hagen har nog lite förkänningar idag och ska kolla henne lite extra. Det är olidligt att gå och vänta på ett föl som jag trodde skulle komma i slutet av juli. Men hon kan ha det utan att det är dags har jag lärt mig.
Ha det gott!

God Morgon! Duggregnar i dag så det blir inte att motionera tvättmaskinen som jag tänkt. Vet inte vad jag ska hitta på i dag förutom en sväng till mina föräldrar för kålsoppa till lunch och kanske en sväng på marknaden.
Ha en bra dag!

Godmorogn i landet!
Mulen himmel, regn utlovad till eftermiddagen.
Gör scones till frukost, sedan blir det laga vinterhage och kansek hinna ut med några hästar innan regnet. Vi var ut med Trixi och Flisan igår, roligt!!

Go middag!
Har varit ute o kört på morgonen/förmiddagen och tiden bara rinner i väg när jag sitter på kuskbocken. Soja o Kiara gick riktigt bra i dag, jag är riktigt nöjd just nu!
Jessica o Cardero tävlar i dag nere i Skåne, så jag sitter nyiket o väntar på att mobilen ska ringa.. Ha det bra i dag!
Tänk vad många blommor som ännu är vackra!

God dag. Har jobbat halva dagen. Regnat har det gjort med, ganska ordentligt, så pollarna får vila sig idag.

Här förvandlades morgonens regn till en em. med strålande sol och 21 grader varmt