Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettefterlysningar
Läst 1777 ggr
Tusen
0

Avkommor efter Panter 593

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Söker bilder och information om avkommor till Panter 593. Även om de förmodligen inte har hunnit göra så mycket ännu (de första avkommorna är ju endast 3 år gamla) så vore det roligt att följa dessa då vi nyligen köpt denna underbara hingst.

Bilder och information om avkommorna tänkte vi använda till vår hemsida så de bilder som skickas skall vara godkända av fotografen, att publiseras på vår hemsida.

Mailadress: mail@stuteritusen.se

TACK på förhand.Skrattande

Tusen
0

Avkommorna som är födda 2007 heter:

Brun,  Engbakkes Gwendolyn,  Rolle Roll,  Rosa Roll,  Talang,  Tendens,  Till-Given,  Tji-Nix,  Toffy,  Trivsam,  Tukt,  Tweed,  Tärnan.

Tusen
0

Avkommorna som är födda 2008 heter:

Ragnar Roll,  Rolf Roll,  Ronja Roll,  Rudolf Roll,  Uggla,  Uniform.

rebeccajansson
0

Att inte du har frågat mig, har hur mkt som helst….

Tji-Nix (finns även med på förstasidan av tidningen Cattis & Co)

ägdes utav min syster, såldes inkörd till Fam Norberg, Nybro hemsida: http://www.roljans.se/index.html kommer att starta nästa år på Kalmartravet.

rebeccajansson
0

Talang (Talang II som han nu heter på travet)

kördes in hemma hos oss och vi förmedlade honom till sin nya ägare Amalia Larsson, Skellefteå. Han tävlar på Boden o Skellefteå då & då. Har nu rekordet 2.23,8. Du kan få deras mejl adress om du pmar mig. Han är utställd med 38p som föl, visades iår på utställning o fick 37p.

rebeccajansson
0

Toffy

Premierades på lojstahed iår som treåring och fick 87878=38p.

Har från 2009 oxå…

Tusen
0

#3 Tack! Fattade nog inte vilken koppling du har till Panter och hans avkommor. Skäms

Maila allt du har (eller orkar skicka) till adressen ovanför så tar jag tacksamt emot allt.SkrattandeKyss

Kan meddela att vi är supernöjda med honom. Han är som en dröm i alla lägen. Glad

rebeccajansson
0

Tärnan

Utställd Riks Russ Gotland 2008: klassvinnare 99888=42p,

Premierad 2010 Lojstahed 89877=39p ej rangordnad pga att hon var för stor 128cm?

Bilden är tagen 2009. Har mejladress till ägaren. Hon är betäckt med Skotte iår…

rebeccajansson
0

Tukt

Såld som travponny. Har mejladress till ägaren. Har ej startat än.

rebeccajansson
0

#3 hehe jo jag är ju webmaster åt Börje o har regelbundet uppdaterat hans hemsida, samt så hade min syster Panter 2år o då hade jag koll på avkommorna. Tog bort Panters avkommelista från hemsidan, det var onödigt nu i efterhand hade alla resultat där…

Alla kort har jag tagit. Använd dom hur mkt du vill :)

rebeccajansson
0

Om du mejlar till Signe Kronér Stuteri Engbakke så kan hon ge dig bilder o info ang Engbakkes Gwendolyn, hon premierades i Åstorp 6 september med: 87887=38p

http://www.gotlandsruss.dk/

Trivsam står hos Egedal Stuteri Danmark och jag tror att han har fått 39p. http://www.egedal-russ.dk/

Carpedium
0

Talang såg vi uppe i Umeå, han gör själ för sitt namn. Har börjat sin travkarriär mycket bra !

FELIXII
0

Bilder på Till-Given kmr såfort jag lyckas ta några där han inte är på väg in i kameranSkrattande, vi vill gärna ha någon på pappa Panter sen som vi kan använda när vi lyckats få iordning en hemsida.