Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 571 ggr
Gurkane
0

Godmorgon 2010-09-09

Godmorgon Russvänner!

Kunde inte sova så jag har suttit och försökt begripa mig på nymodigheten- den nya datorn. Blir sååå frusterad av att inte ro allt detta kring bilder i hamn ännu. Jodå jag kan spara, jag kan redigera. Men skulle vilja kunna bläddra i bildspels visnings läget utan att få jätte jättestora bilder där man på sin höjd kan se ett par hästfötter i taget på skärmen. Ja så man snabbt och smidigt kan titta igenom bildhögen och kan plocka ut de man vill göra något åt… Eposten funkar inte heller, jo att ta emot men inte sända. Sägs vara ett brandväggs fel… Och det blir ju jag mkt klokare på :( Fy bubblan, detta med datorer är verkligen inte min grej. Grabben har lovat fixa… Men då måste jag åka dit… När han kan. Och hur ofta passar mamma och sons tider ihop? Så! Nu har jag klagat av mig.

Idag väntar utvecklingssamtal för 12 åriga dottern, få besök av hästägare och hästspekulant och en hel del annat. Borde röja både högt och lågt, klippa gräs här och där, fixa det och det. Fasligt vad denna sommar gick fort. Ligger efter massor inför vintern. Men det råder vi bot på snart.

Stor dotter med kille/pojkvän har tillfälligt kommit över, det sägs att de ska ta tag i bla min vedhög! Vore ju underbart!

Inte mkt häst i mitt inägg men önskar iaf Er russvänner en bra dag.

[Croneld]
0

Efter en heldag i stockholm är jag åter hemma på landet. Nu ska jag snart gå till kusarna i morgondaggen och dimman. Älvorna dansar idag!
Ha en bra dag!

StuteriSolo
0

Godmorgon i landet!

Blå himmel idag, ingen dimma på morgonen! Igår kväll blev världen hlet dimmig här, när jag åkte från jobbet såg man inte vattnet när jag körde över älven…

Idag butiken och i eftermiddag nytt försök med hovslagaren. Sara kände sig bättre och ska till skolan idag.

#0 Kom just på att din dotter och min yngste son väl var klasskompisar i 6-års och ettan? En plötsligt aha-upplevelse Skrattande

karisma
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Morgon

Ta dagen som den kommer Inte idag för timmarna måste räcka till att fixa allt innan jag styr mot Lindköping Får inte glömma att gratta X-et för annars har jag nog ingen hästvakt i helgen Sen måste jag lära mig hur man får upp en rokard på flaket när man är själv det blir spännande Tur att det finns snälla människor som står efter vägen och tar en del av mina hundar Lite frulle sen full rulle

ha en ett bra veckoslut på er

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Tittut
0

God morgon!

Späckat schema idag med mycket som måste hinnas med. Först ut med hundarna och följa med Elin till skolbussen. Sen blir det till att lägga sig i selen och se till att det som ska göras blir gjort.

# 0 Vi ses!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

[Tjiwi]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Morron

Här är det sol! Huvudvärk idag med…blir tokig snart…eller tokigare??

Tänkte städa lite innan besök från Norrtälje men Ove sover så det är nog inte populärt att starta draken ännu…han har jobbat i natt!

Får ta stall och pållar så länge, men först en kopp kaffe till….

MagganS-B
0

God Förmiddag!

Kom från Samos i gårkväll, har precis packat upp och slängt alla reskläder framför tvättmaskinen! Måste ju kolla datorn också! 112 mail, mest trash…..

Vi har haft fantastiska 14 dagar, badat ätit, vilat umgåtts med vänner mm. mm. Varmt och skönt!

Nu väntar vardagen med i första hand Lena Martells födelsedagsfest på lördag, skall fixa mat till 50 pers…..

Ha en bra torsdag!

Gurkane
0

#2 Har något svagt minne av det. -90 är hon född stora tjejen. Fröken i ettan hette Ulla "någonting" men inte Jerlinder.

#4 Fixar lite fika gör jag…

Även här sätta fart illa kvickt!

garrilina
0

God kväll Slut på arbetsdagen har jobbat, fixat djuren och det känns att helgen närmar sig. Upptäckte vid närmare titt på min 2-åriga russhingst att han är vitfläckig när han börjar sätta vinterpäls Förvånad

Nu blir det lite slappande framför tv:n och Idol.