God morgon 2010-09-05
Godmorgon russvänner!
Hinner inte skriva söndag morgon så jag tjuvstartar god morgon tråden lite. Hoppas det är ok?
Har letat efter någon lämplig tråd att lägga dagens bild på. Men men…
Har varit och byggt brukskörningsbana idag. Med oss fick 2 små hästar följa med, ett russ och en nordsvensk.
KP, Klints Perfect 2 år tyckte om vattengraven, det bådar gott inför hans framtid som körhäst.
Ha en kanonbra söndag allihopa! /A
# 0 Vilket SPA!
Har vart ute tidigt och kollat hästarna och "magen". Inget föl än.
Dagen blir pyssel inne, en snabbstädning för sedan vill jag vara ute en sådan härlig dag som denna.
Idag ska vi på trav skola med äldsta dottern … sen blir det att jobba i eftermiddag… Önskar en trevlig söndag till er alla
Medarbetare på Gotlandsruss i fokus
Av ett russ blev det russigt värre 
# 0 Skön bild!!
Här har vi just gått upp, och ska snart bege oss till avelsvärderingen i Värnamo för att se på de hingstar som ska göra bruksprov i år.
Ha en bra söndag!
Tjiwi hälsar!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

Godmorgon i landet!'Har tagit sovmorgon och sov till halv nio!!! Gör nu frukost, och sedan finns det massa att pyssla med, smutsiga smådjursburar, omotionerade hästar och litet annat smått och gott. Simon kom inte hem inatt, och Sara lade sig vid tre, så hästarna lär få komma ut i eftermiddag.
Peter var just i Upplands Väsby där något skulle lossas innan vidare färd mot Göteborg.
Mulet och varmt ute, skönt!

God kväll! Först nu har jag haft tid och titta in här
blir så när sambon är hemma och ändrar på rutinerna på söndag morgon. Har varit ute i det fina vädret hela dagen och fixat en massa. Fick plocka hem tre av hästarna i morse då den av grannen lånade marken för bete plötsligt skulle användas till upplag för hösilage, Så nu måste jag stänga av den för att de inte ska komma åt balarna
Ha en bra kväll, här blir det tidigt sänggående då dottern ska åka med 6.40 tåget till Högskolan i Sundsvall.
#0 Hej Anita
Är sånt man gjör ?
Då får vi tränera lite på det sätt.
Hälsning
bj dk